In cadrul aplicatiei exista mai multe tipuri de sesizari, precum: parcari, parcari neregulamentare, spatii verzi/parcuri, alei/trotuare, strazi, taxe si impozite, salubritate, constructii/lucrari neautorizate, organizare santiere si altele.

Robert Negoita explica ca durata de rezolvare a unei probleme difera. Spre exemplu, in cazul unui gard defect se poate interveni mai usor decat in cazul reparatiei unei gropi, unde dureaza o luna doar documentatia pentru acoperirea gropii.

„O groapa in asfalt, daca e aparuta recent, doar sa le facem documentatia cu autorizatie de construire, cu avize, cu expertize, conform legii, ca asa e legea, proasta. Sa repar groapa dureaza jumatate de ora, cel mult, dar sa fac documentatia ca sa repar groapa dureaza cel putin o luna. Asa e legislatia. De cele mai multe ori ma costa mult mai scump, platesc mult mai mult ca sa fac documentatia pentru repararea gropii decat ma costa repararea gropii in mod efectiv”, a explicat primarul Sectorului 3.

„Sistemul ne ajuta sa identificam mai repede si sa rezolvam problemele din teren. Noi acum incercam sa venim cu aparatul primariei din spate si cu cei care ne acorda servicii din toate zonele, astfel incat sa si putem sa raspundem. Va dura ceva timp pana sa ajungem sa raspundem in timp optim, adica intr-o zi, doua, trei sa fie rezolvata problema”, a adaugat Negoita.

Beez, startup-ul din Alba...
Citeste si: Startup-ul care vrea sa ii invete pe romani sa economiseasca

Aplicatia este disponibila pentru android si iOS. Cetatenii isi pot face cont folosind adresa de mail si numarul de telefon. Dupa ce trimit sesizari vor primi notificari cand acestea au fost inregistrate si rezolvate.

Prin intermediul aplicatiei, solicitarile cetatenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primariei. Utilizatorii pot urmari permanent stadiul sesizarilor atat prin notificarile primite prin e-mail, cat si in aplicatie, dar si pe harta web.