Facebook Inc. a anuntat vineri ca a decis sa renunte la functia "Trending" ("Tendinte"), ce semnaleaza cele mai populare si mai comentate actualitati mondiale pe aceasta retea de socializare, in contextul in care compania americana doreste sa se asigure ca utilizatorii vor putea de acum inainte sa citeasca stiri de calitate provenind din surse de incredere, informeaza Reuters, potrivit Agerpres.

Noua decizie, care va intra in vigoare saptamana viitoare, a fost luata intr-o perioada in care cea mai mare retea de socializare din lume depune eforturi consistente pentru a stopa raspandirea stirilor false ("fake news") pe platforma sa online, care, in anumite regiuni, a devenit un element central pentru distribuirea stirilor.

Functia "Trending" a cumulat, in medie, mai putin de 1,5% din totalul vizualizarilor obtinute de publisherii de stiri, au explicat reprezentantii Facebook intr-un blog. Ei au precizat, de asemenea, ca Facebook testeaza noi metode de afisare a stirilor, inclusiv "o eticheta Breaking News" si o functie "Today In", in fluxul sau dedicat stirilor locale.

Calitatea stirilor distribuite pe Facebook a fost pusa sub semnul intrebarii dupa prezumtiva implicare a Rusiei in alegerile prezidentiale americane, aparitia unor mesaje spam ce vizeaza obtinerea de profit si propagarea unor articole false pe aceasta platforma online, inclusiv in timpul campaniei electorale din Statele Unite din 2016.

Retail jobs

In ultimii doi ani, Facebook a operat o serie de modificari ale functiei "Trending", pentru a evita distribuirea de articole ideologice si politice partinitoare.

Sursa foto: Shutterstock / tongcom photographer

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri