Ca businessman, ai nevoie de o multime de obiecte si tehnologii care sa iti puna in valoare munca, sa iti permita sa lucrezi de oriunde, sa te conectezi la internet, sa concepi si sa arati diverse prezentari de produse sau servicii.

Cum numarul gadgeturilor de pe piata este in continua crestere, iar tehnologia evolueaza constant, alegerile sunt uneori dificile. Iata insa care sunt gadgeturile care nu trebuie sa-ti lipseasca din arsenal, daca lucrezi in domeniul afacerilor:

1. Un smartphone de calitate
Pentru ca vrei sa raspunzi la mailuri de oriunde, pentru ca uneori ai nevoie sa verifici documente chiar si atunci cand esti in vacanta, dar si pentru ca telefonul contribuie, ca accesoriu, la imaginea ta si poate influenta felul in care esti perceput de partenerii tai. De aceea, telefoanele Samsung de ultima generatie sau ultimele doua modele de iPhone, X si 8, sunt o alegere potrivita pentru tine, in detrimentul brandurilor si modelelor mai accesibile si, implicit, cu functionalitati reduse.

2. Un laptop performant
Chiar daca esti adeptul variantei desktop, unitatea nu e tocmai transportabila si potrivita pentru intalniri de afaceri. Ai nevoie de ceva performant, util, inteligent si usor de transportat. O varianta perfecta este Google Pixelbook, un laptop-tableta cu touchscreen, care functioneaza atat ca Chromebook, cat si ca dispozitiv Android, fiind compatibil cu toate aplicatiile concepute pentru acest sistem de operare. Costa doar 999 de dolari, insa momentan nu este disponibil in Romania, dar poate fi comandat din alte tari apropiate, cum sunt Germania, Italia, Franta sau Austria.

3. O imprimanta practica
Stim ca ai nevoie sa printezi o multime de documente, grafice, contracte si anexe, asa ca imprimanta iti este indispensabila. Cauta o varianta compacta, care poate imprima atat alb-negru, cat si color si al carei cartus este reincarcabil. E oricand preferabil sa umpli un cartus decat sa achizitionezi unul nou; in plus, aceasta este si varianta ecologica, ce nu presupune aruncarea dispozitivelor de plastic dupa fiecare utilizare.

4. O pereche de casti moderne si rezistente
Indiferent daca le folosesti pentru a asculta muzica in timp ce lucrezi la diferite rapoarte sau daca iti sunt utile pentru meetinguri pe Skype sau Hangouts si discutii la telefon cu potentialii parteneri, ai nevoie de o pereche de casti performante, de calitate, al caror design se potriveste atat cu un outfit office, cat si cu unul casual. Daca iti da mana, poti opta pentru Focal Clear, insa investitia este destul de mare. Vei gasi insa modele cu un pret rezonabil la branduri mari precum Sony, Panasonic, Marshall sau Logitech.

5. Un gadget care sa-ti asigure siguranta datelor
Daca lucrezi des de acasa sau pleci frecvent in delegatii si deplasari, trebuie sa te asiguri ca datele tale sunt in deplina siguranta. Probabil ca detii o multime de informatii confidentiale despre compania pe care o reprezinti, asa ca nu poti neglija acest aspect. Nest Secure Hub ar putea fi exact gadgetul de care ai nevoie, deoarece iti ofera posibilitatea de a urmari device-urile sincronizate si de a-ti securiza documentele, pentru un pret destul de convenabil (499 dolari).

6. Un smartwatch compatibil cu telefonul tau
Pentru ca te afli mereu in miscare si comunici constant pe telefon, dar ai nevoie si sa accesezi cu usurinta aplicatiile, calendarul si emailul, un smartwatch ar putea fi accesoriul de care te vei indragosti iremediabil. In plus, are si avantajul de a te ajuta sa te tii si de exercitiile fizice, datorita functiei de tracking, dar si pe acela de a putea fi folosit ca accesoriu pentru o tinuta office moderna.

In mediul de afaceri, esti mereu in vizorul clientilor si al partenerilor. Tocmai de aceea, este important sa ai mereu la indemana tehnologia necesara pentru a-ti putea prezenta si implementa ideile cu usurinta, dar si pentru a pastra intr-un mod facil legatura cu toti colaboratorii. Din fericire, piata gadgeturilor business devine pe zi ce trece tot mai ampla si mai ofertanta, asa ca vei avea de unde alege, indiferent care sunt nevoile tale.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri