Principalele rezultate din T2 2018

  • Un total de 112.800* de abonamente noi (RGU) fata de aceeasi perioada a anului trecut, sustinut de cresterea performantei pe toate segmentele
  • Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu peste 156.800 de case, reprezentand o crestere anuala de peste 5%, ajungand la 3.097.600 gospodarii din Romania
  • In al doilea trimestru al anului 2018 compania a atras 5% mai multi clienti de televiziune digitala, 6,5% mai multi clienti de internet si 11% mai multi clienti de telefonie comparativ cu T2 2017
  • Cresterea anuala a veniturilor UPC cu aproape 4,3%*, la 163,4 milioane lei* in T2 2018, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut

HAPPY HOME – propunerea de conectivitate si divertisment pentru clientii UPC

Pe segmentul de internet, UPC a adaugat 36.100 de noi abonamente, ceea ce reprezinta o crestere anuala de 6,5%. La 30 iunie 2018, UPC ofera servicii de internet catre 589.800 de clienti. De asemenea, peste 373.000 de clienti au ales modem-ul CONNECT BOX.

Televiziunea digitala a adus companiei 30.900 de abonamente noi in ultimul an, baza de abonamente crescand cu aproape 5% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la un total de 685.800 de clienti.
Segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de aproape 11%, in al doilea trimestru din 2018 compania atingand o baza de 557.300 de clienti pentru serviciile de telefonie (54.100 clienti noi).

Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultima generatie

Eforturile companiei continua in zona de investitii pentru extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale. La sfarsitul lui iunie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.097.600 de gospodarii din Romania, reprezentand o crestere anuala de peste 5% (156.800 de noi case).

Cresterea numarului de abonamente, clienti si a veniturilor

In T2 2018, UPC Romania a inregistrat o crestere anuala a bazei de abonamente (RGU) de aproximativ 5%, adaugand 112.800* noi abonamente. Cresterea numarului de abonamente (RGU), la 2.078.700* pe toate segmentele – televiziune, internet si telefonie – confirma faptul ca oferta noastra de servicii pentru clienti raspunde nevoilor si asteptarilor acestora.

La sfarsitul trimestrului al II-lea 2018, UPC Romania are un numar total de 978.400* clienti. Astfel, baza de clienti a companiei a crescut in ultimul an, compania castigand 33.400* clienti noi.

Piata de telefonie fixa a...
Citeste si: Piata de telefonie fixa a stagnat in T1

In T2 2018, UPC Romania a inregistrat venituri de 163,4 milioane lei*, ceea ce reprezinta o crestere de 4,3%* fata de 156,7 milioane lei* in trimestrul T2 2017.

*Toate cifrele de mai sus se refera la operatiunile prin cablu ale UPC Romania, excluzand operatiunile de televiziune prin satelit ale Focus Sat Romania