Dotarile necesare unui birou nu se limiteaza la computere, imprimante si alte tehnologii necesare pentru desfasurarea muncii. Pe langa acestea, este nevoie de aparate care sa satisfaca si nevoile angajatilor.

Orice birou ar trebui sa aiba un spatiu destinat pauzelor, fie ca e o bucatarie, o sala de mese sau pur si simplu o camera de pauza. In acest spatiu, sunt necesare o serie de electrocasnice, care le fac viata mai usoara si mai confortabila angajatilor, astfel incat sa sa poata fi mai productivi. Iata ce aparate ar trebui sa contina spatiul de la birou destinat pauzelor:

1. Frigider

Majoritatea angajatilor isi aduc mancare de acasa pentru pranz, asa ca vei avea nevoie de un frigider in care aceasta sa poata fi pastrata. Dimensiunea sa depinde de numarul de angajati al firmei. Important e sa fie suficient de incapator pentru mancarea adusa de toti. Totodata, vor fi zile in care vei avea nevoie de mai mult loc in frigider, cum ar fi zilele de nastere si alte evenimente. Daca acesta e plin intr-o zi obisnuita, probabil ar fi momentul sa il inlocuiesti cu unul mai spatios. Daca consideri ca e de ajutor, poti opta pentru doua frigidere: unul pentru bauturi racoritoare si unul pentru alimente.

2. Aparat de cafea

In medie, romanii din mediul urban consuma aproximativ doua cesti de cafea pe zi. Mai exact, 15% beau peste 4 cafele pe zi, 41% 2 sau 3 cafele, 33% consuma una pe zi, iar 11% beau o cafea la doua zile sau mai rar, conform serban-zodian.com. Prin urmare, lipsa unui aparat de cafea la birou ii va incurca cu siguranta pe cei obisnuiti sa bea mai mult de o cafea pe zi.

Alegerea unui aparat de cafea nu este insa simpla, deoarece preferintele in acest domeniu sunt diverse, iar un aparat complex este costisitor. Atunci cand alegi un aparat de cafea pentru birou, e bine sa te orientezi dupa numarul de angajati. Spre exemplu, Bibium arata ca o cafetiera sau un aparat de cafea cu filtru sunt cele mai potrivite pentru o firma cu cel mult 10 angajati. Pe de alta parte, unei firme care are intre 10 si 50 de angajati ii sunt disponibile cele mai multe optiuni: aparat cu filtru, aparat cu rasnita, aparat cu capsule sau espressor automat de tip barista.

3. Ceainic electric

Nu toata lumea bea cafea, asa ca e bine sa ai disponibila o alternativa. Ceaiul e o bautura suficient de populara incat sa merite sa dotezi bucataria sau spatiul destinat pauzei cu un ceainic electric. Acesta iti va fierbe apa rapid si nu va trebui sa folosesti aragazul (pe care oricum putine birouri il au). In plus, in cazul in care munca iti distrage atentia si uiti ceainicul aprins, acesta se va opri automat cand atinge o temperatura prestabilita, potrivit Compact Appliance.

4. Dozator de apa

Un dozator de apa e esential in orice birou. Ca sa aiba o performanta buna, angajatii trebuie sa aiba apa la indemana si sa se pastreze hidratati pe tot parcursul zilei. Cand alegi un dozator de apa, e bine sa fii atent la cateva aspecte, cum ar fi capacitatea acestuia si prezenta unor functii utile, cum ar fi racirea si incalzirea apei sau filtrarea acesteia.

5. Cuptor cu microunde

Ca sa se bucure de un pranz gustos, pregatit in casa, nu e suficient sa pui la dispozitia angajatilor doar un frigider. Ia in calcul faptul ca acestia vor trebui sa isi incalzeasca mancarea. Pentru putine birouri are sens un aparat electrocasnic mai mare, cum ar fi un aragaz sau un cuptor electric. Cea mai eficienta metoda e utilizarea cuptorului cu microunde, atat din perspectiva timpului angajatilor, cat si a resurselor companiei.

6. Prajitor de paine

Un toaster poate fi destul de apreciat in bucataria unui birou, iar costul sau e unul redus, asa ca e un aparat care merita adaugat. Chiar daca nu este strict necesar, acesta poate fi util la micul dejun si la pranz. Un toaster bun va ajuta angajatii sa se bucure de sandvisuri mai gustoase, iar daca optezi pentru unul incapator, il poti folosi si pentru covrigi sau chifle.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri