Huawei si-a anuntat astazi rezultatele de afaceri pe primul trimestru din 2019. In T1 al acestui an, Huawei a generat venituri de 179.700.000.000 CNY (1 USD = 6,7112 CNY), in crestere cu 39% fata de anul trecut. Marja de profit net al companiei in Q1 2019 a fost de cca 8%, usor crescuta fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Huawei si-a mentinut atentia asupra infrastructurii ICT si a dispozitivelor inteligente si a continuat sa creasca eficienta si calitatea operatiunilor sale, contribuind la performanta sa din acest prim trimestru al anului 2019.

2019 va fi un an de implementare pe scara larga a tehnologiei 5G in intreaga lume, aducand oportunitati nemaiintalnite de crestere pentru Huawei Carrier Business Group. Pana la finalul lunii martie 2019, Huawei semnase 40 de contracte comerciale pentru 5G cu operatori de varf din toata lumea, distribuind peste 70.000 de statii de baza 5G in piete de pe tot globul.

Tot in Q1 2019, Huawei Enterprise Business Group si-a lansat Platforma Digitala si noua sa strategie "Huawei Inside". Huawei se dedica construirii fundatiilor unei Chine digitale si a esentei unei lumi digitale, oferind Platforma Digitala alaturi de conectivitate ubicua si inteligenta generalizata. Huawei Enterprise Business Group a implementat, de asemenea, si primul access point Wi-Fi 6 cu capabilitate 5G din lume. La finele Q1 2019, Huawei distribuise mai multe produse Wi-Fi 6 decat orice alta companie de pe piata.

Huawei Consumer Business Group - strategia sa de baza este sa ofere o experienta inteligenta consumatorilor, indiferent de scenariu. In Q1 2019, Huawei a distribuit 59.000.000 de smartphone-uri. In alte segmente de business, precum PC-uri, dispozitive purtabile si smart home, Huawei a fost aclamata de consumatorii globali pentru produsele sale inovatoare de varf si experientele superioare de utilizare.

BCR, profit net de 267,9...
Citeste si: BCR, profit net de 267,9 milioane in T1: ce impact are taxa pe active

HUAWEI CLOUD - aceasta isi propune sa construiasca cel mai bun cloud hibrid posibil, sa ofere solutii de Inteligenta Artificiala full-stack pentru industriile inteligente. Peste un milion de utilizatori si dezvoltatori din mediul enterprise au ales sa lucreze cu HUAWEI CLOUD. In Q1, serviciile HUAWEI CLOUD au fost lansate in Singapore, iar HUAWEI CLOUD si-a lansat modelul de piata AI. Platforma HUAWEI CLOUD de dezvoltare a Inteligentei Artificiale cu toate facilitatile incluse – ModelArts – a iesit pe primul loc in competitia de deep learning Stanford DAWNBench, atat in categoria de clasificare a imaginilor, cat si de inferenta.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Black Friday de primavara: dispozitive de fitness ca sa fiti activi