Telekom este prezent in Romania din septembrie 2014, prin rebrandingul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania, cu obiectivul de a fi primul brand care ofera servicii complete de telecomunicatii si divertisment pe piata din Romania. Pana atunci, insa, Romtelecom si Cosmote au trecut prin multiple transformari si strategii pentru a castiga cota de piata, in concurenta cu Orange si Vodafone.

Astfel, in 2006, la doar un an de la lansarea pe piata, Cosmote, brand detinut de grecii de la OTE, sarbatorea atingerea unui numar de 1 milion de clienti. Aceasta s-a realizat printr-o mega oferta pentru acea vreme – 2.000 de minute gratuite, in retea, pentru doar 3 euro pe luna. Totodata, compania a investit peste 220 de milioane de euro pentru a acoperi prin reteaua proprie 95% din populatie si 82% din teritoriu. Totodata grupul COSMOTE anunta achizitia Germanos S.A., cel mai puternic retailer de telefonie mobila din sud-estul Europei.

In 2008, cota de piata a Cosmote depasea 16%, la venituri de 155,6 milioane de euro si 3,6 milioane de clienti. Un an mai tarziu, Cosmote achizitiona operatorul mobil Zapp, iar in 2010 lansa serviciile 3G.

In 2014, In urma deciziei Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor OTE, Romtelecom si COSMOTE Romania, controlate de OTE Group in care Deutsche Telekom detine o cota de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom. COSMOTE Romania extinde reteaua 4G, ca parte a focusului strategic pe dezvoltarea infrastructurii. Romtelecom si COSMOTE Romania lanseaza teimplici.ro, prima platforma-referendum de responsabilitate corporativa.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri