Altex Romania va deschide maine, 27 iunie 2019, in Braila, un nou magazin, cel cu numarul 101 al retelei nationale, sub un nou concept: CENTRU DE SERVICII ALTEX.

Aflat pe Bulevadrul Dorobantilor, nr. 415 in Braila, magazinul are o suprafata amenajata de 4380 de metri patrati, din care 2450 de metri patrati suprafata construita, unde clientii vor beneficia pe langa cel mai mic pret pentru echipamentele care sporesc confortul vietii, de servicii de livrare imediata, de service in magazin si de finantare.

Cu o investitie de peste 5,3 MIL de euro si 29 de angajati, noul magazin ALTEX din Braila sprijina si dezvoltarea comunitatii locale:

„In cele 10 luni de cand am dat startul investitiei, cu ajutorul a treisprezece companii, dintre care trei locale, care au implicat peste 100 de angajati, dintre care 30 de angajati locali, am amenajat 4380 de metri patrati dintre care 2450 de metri patrati suprafata construita. Am investit, fara a include stocul de produse, mobilierul si elementele de marketing si signalistica, peste 3,2 milioane de euro. Si nu ne vom opri aici, ci, in linie cu cresterea sustenabila si abordarea omnichannel care ne caracterizeaza, vom continua sa investim, sa deschidem si sa reamenajam magazine sub noul concept de CENTRU DE SERVICII in intreaga tara”, precizeaza Lilian Furtuna, Director General COMETEX.

In plus noul magazin vine cu elememente noi, diferentiatoare fata de alte magazine, sub un nou concept, cel de CENTRU DE SERVICII:

Citeste si:
2017, an bun pentru eCommerce: eMag si Altex, lupta stransa
2017, an bun pentru...

„Deschiderea celui mai mare magazin electro-IT din judetul Braila inseamna un nou pas pe care ALTEX il face pentru modernizarea pietei de retail electro-IT din Romania. Clientii din Braila si din zonele din apropiere au acum mai mult decat un simplu magazin, au un veritabil centru de servicii care, prin cel mai mic pret din Romania oferit pentru intreaga gama de produse, garantat prin rambursarea de 2 ori a diferentei, sustinut de servicii de consultanta la raft, de livrare imediata, de ridicarea produselor vechi, de service in magazin, de finanatare accesibila, le asigura accesul catre noi tehnologii si la servicii", spune Edvin Abdulachim, Director Comercial ALTEX Romania.

Un element de noutate adus de aceasta deschidere este PUNCTUL DE SERVICE IN MAGAZIN, in care personalul ALTEX specializat diagnosticheaza produsele si ofera rezolvare sau o rezoultie pe loc, in functie de problema identificata:

Prin punctul de service in magazin reducem timpul de asteptare pentru reparatii asigurand pe loc diagnosticarea si chiar, cand se poate, repararea pe loc a produselor importante pentru clientii nostri precum telefoane, laptop-uri, televizoare sau electrocasnice mici. Serviciul de SERVICE IN MAGAZIN nu se limiteaza la produsele aflate in garantie, ci vine in intampinarea nevoii tuturor clientilor care cauta rapid o solutie pentru curatare, upgrade sau reparare”, explica Daniel Stirban, Director General, ALTEX Service Center.

O alta noutate pe care o aduce deschiderea noului magazin din Braila este integrarea biroului CREDEX in conceptul de CENTRU de SERVICII ALTEX. Direct in magazin, specialistii CREDEX vin in intampinarea clientilor care doresc sa se bucure de ofertele de lansare cautand, fara niciun comision de intermediere, cele mai bune oferte la creditele de nevoi personale la toate bancile partenere. Tot cu ajutorul specialistilor CREDEX clientii pot avea acces si la alte produse de finantare.

Citeste si:
Miscare surpriza: Altex intra in eMag Marketplace
Miscare surpriza: Altex intra...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Altex construieste un centru logistic cu peste 37 mil. euro