Corelarea intre publicitatea traditionala si performanta vanzarilor este dificila. Cu atat mai mult in cazul in care exista un singur material creativ – cum poti afla cand a devenit uzual iar oamenii au inceput sa-l ignore? In acest context, trebuie sa fii gata sa promovezi continutul perfect in momentul perfect, chiar si in (Digital) OOH.Si apoi trebuie sa faci legatura intre fiecare material si rezultatele de business generate. Cum ar fi daca acest aspect nu ar mai fi o problema?

Cu experienta Starcom in intelegerea consumatorului, expertii lor in analiza de date pot corela vanzarile cu date obtinute in timp real din campaniile de digital OOH prin intermediul TPS Engage, un start-up concentrat pe furnizarea de continut contextual in OOH digital.

Sistemul poate rula sau chiar genera mai multe materiale creative bazate pe context (varsta, sex, ora din zi, zi a saptamanii, meteo si multe altele) si sa le afiseze pe ecranul potrivit la momentul potrivit. Solutia a fost deja testata si verificata de Starcom & TPS pe clienti comuni, precum Samsung, cu corelatii extrem de promitatoare intre rezultatele reclamelor contextuale publicate si rezultatele de business.

„Este evident ca, lucrand indeaproape cu anumite companii tehnologice, cum ar fi TPS Engage, putem oferi clientilor nostri ce este mai bun din ambele lumi. Intotdeauna am pus accentul pe a intelege cat mai bine afacerile clientului nostru si acum ca avem capacitatea de a gasi insights chiar si in campaniile de digital OOH, ne extindem expertiza in concordanta cu provocarile erei digitale, a declarat Rodica Mihalache, Head of Consumer & Business Insights, Starcom Romania.

„Faptul ca datele reprezinta noul combustibil a fost deja mentionat in fiecare eveniment de marketing din ultima perioada. Adevarata provocare in afaceri nu este modul in care colectezi datele, ci ceea ce faci cu ele – combustibilul nu te va duce departe daca nu ai o masina care trebuie alimentata. Acesta este motivul pentru care suntem incantati sa fim parteneri cu Starcom si sa lucram impreuna cu expertii lor in analiza pentru a trage cele mai valoroase concluzii din datele extrase in timpul derularii campaniilor digital OOH”, completeaza Bogdan Savonea, CEO TPS Engage.

Citeste si:
Piata de media incepe sa-si incetineasca cresterea
Piata de media ajunge la 454...

Solutia oferita de Starcom si TPS Engage este disponibila pentru clientii care doresc sa coreleze impactul campaniilor din digital OOH cu vanzarile lor reale sau alte tipuri de indicatori de masurare a rezultatelor.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Cartierul Obor este promovat pe un ecran urias din Gangnam, Coreea