Ce măsuri ia Telekom România: linie specială de informare pentru angajați

Telekom Romania adopta masuri proactive pentru a-si proteja angajatii. Compania sporeste masurile de igiena in spatiile de lucru si limiteaza pe cat posibil interactiunile, prin implementarea programului Work from Home.

Compania a creat o linie speciala de informare pentru angajati, Dispeceratul Telekom, a eficientizat procesul de utilizare a lucrului de acasa, a comunicat constant cu acestia si va continua sa comunice toate informatiile relevante.

Tinand cont de inchiderea unitatilor de invatamant in perioada 11 – 22 martie 2020, dar si de recomandarile autoritatilor cu privire la izolarea la domiciliu a persoanelor care prezinta simptome de infectie respiratorie, Telekom Romania a optimizat procedurile de aplicare a muncii de acasa. Telekom a suspendat deplasarile in interes de serviciu, recurgand la mijloace de comunicare digitala pe cat posibil (webex, teleconferinta etc.).

Compania va continua sa implementeze toate masurile posibile pentru protejarea angajatilor si pentru furnizarea serviciilor de telecomunicatii in parametri normali.

Citeste si:
Telekom Romania instalează staţii de încărcare a maşinilor electrice
Telekom Romania instalează...
Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri