Întreaga echipă Adobe România, 700 de oameni, lucrează de la distanță

Angajații Adobe România, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare al Adobe în Europa, lucrează de acasă începând cu 12 martie, pentru a limita expunerea la riscul de îmbolnăvire cu coronavirus.

Cei aproape 700 angajați din București, majoritatea implicați în cercetare și dezvoltare software pentru produse Adobe cu impact global, au fost încurajați să ducă acasă orice echipament propriu de la birou –precum laptop, monitor, tastatură, mouse –astfel încât tranziția către home office să fie cât mai confortabilă.

În plus, în acest context și cu scopul de a spori confortul angajaților în perioada lucrului de acasă, Adobe ofera suport financiar, respectiv o sumă de 250$ alocată fiecărui angajat pentru achiziția de echipamente office pentru acasă. Suma poate fi utilizată pentru electronice (căști, monitoare, echipamente pentru Internet, etc.), mobilier (birou, scaun pentru birou) sau abonamente la telefonie și Internet și va fi rambursată integral angajaților de către companie.

Sănătatea colegilor noștri este pe primul loc. În IT, avem avantajul că ne putem adapta relativ rapid la lucrul de acasă, iar colegii noștri din Adobe sunt oricum obișnuiti cu proceduri de lucru la distanță, pentru colaborarea cu colegii de pe alte meridiane. Începând de ieri, toți angajații Adobe Romania lucrează de acasă, biroul fiind închis. Până ieri au putut accesa biroul pentru a-și lua lucrurile personale sau pentru a prelua echipamente care să le susțină productivitatea și ergonomia biroului de acasă –declară Cris Radu, Site Leader Adobe România și Vice President of Engineering.

Pentru a asigura comunicarea eficientă și conectarea ca echipă, angajații Adobe folosesc soluții digitale de videoconferință și mesagerie internă, iar întâlnirile zilnice ale echipelor se desfășoară după programul normal.

Citeste si:
Programe educaționale în tehnologie pentru copii și femei
Și femeile și copiii au loc...

De asemenea, pentru a reduce disconfortul lipsei interacțiunilor directe, Adobe România a lansat #adobeasone, un hashtag sub care angajații sunt invitați să posteze pe rețelele sociale fotografii, video sau alte forme de conținut online despre biroul lor de acasă și cum decurg zilele lor de lucru de acasă.

Este un demers de comunicare internă pe care l-am inițiat pentru a ajuta colegii să rămână conectați unii cu alții la un nivel cât mai personal. Modul nostru de funcționare este foarte orientat către oameni, foarte antreprenorial, cu multă comunicare între colegi, iar în aceste momente în care se recomandă distanțarea socială vrem să ne asigurăm ca această distanțare rămâne una fizică și nu generează o distanțare reală între persoane –spune Cris Radu.

Măsura de a lucra de acasă, valabilă pentru toți angajații Adobe din Europa, este valabila până pe 12 aprilie, cu posibilitatea de prelungire în funcție de evoluția situației la nivel național și european.

Citeste si:
Cocorico, afaceri de 158 de milioane de lei, în primele 3 luni din...
Aaylex, producătorul...
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri