„Nu este greu să faci SEO, pot singur să îmi construiesc site-ul și să îl aduc pe primele poziții de căutare pe Google” este afirmația care ne vine în minte tuturor atunci când primim o ofertă de audit a site-ului nostru.

De ce opunem atâta rezistență și nu credem că serviciile de optimizare SEO oferite de speciliști sunt cea mai sigură variantă de a ne crește business-ul? Iată o problemă la care vrem să răspundem pe scurt.

Care este diferența dintre un specilist și un amator SEO?

Cum mediul online este suprasaturat de „tip&tricks” despre orice, de multe alegem să utilizăm informațiile primite gratuit într-o formă nu întocmai care să ne aducă beneficii. În acest sens atargem atenția asupra unui lucru: nu toți amatorii sunt profesioniști, nici specialiști. Dacă alegi să te implici în dezvoltarea afacerii tale, trebuie să investești în SEO numaidecât.

Specialiștii SEO dețin cursuri de specialtate în domeniu și, cel mai important, experiență. Viziunea clară asupra tehnicilor aplicate este astfel mai amplă, putând adapta cu ușurință strategiile de optimizare SEO cele mai potrivite domeniului tău de activitate.

Mai mult, experții sunt la curent cu noutățile din domeniu. Motoarele de căutare își schimbă criteriile drastic într-un mod interval de timp foarte scurt. Odată cu implementarea fiecărei modificări, se organizează seminarii de specialitate la care pot participa doar persoanele care activează în acestă industrie online-ului. Astfel că efieiența este mult mai ridicată, datorită timului scurt de adaptare a tehnicilor de către specialiști. În acest mod, site-ul tău se va clasa printre primele poziții de căutare.

Cum urmărim rezultele site-ului nostru?

Pentru a conștientiza rezultatele pe care le avem în urma unei astfel de investiții, urmărim cifrele. Astfel că specialiștii SEO au acces la o varietate de programe care permit analiza minuțioasă a rezultatelor. În funcție de acestea, se vor adopta cele mai bune strategii, se vor lua măsuri pentru a îmbunătăți aspectele nevaforabile, Desigur, SEO este o activitate complexă, care nu se axează doar pe urcarea pozițiilor unui anumit cuvânt cheie pe motoarele de căutare, ci și, mai important, menținerea lor. De aceea, optimizarea SEO este un instrument constant, o activitate care trebuie să supraviețuiască la fel de mult precum afacerea.

De ce alegem cei mai mulți să nu investim în SEO?

Răspunsul la această întrebare este cât se poate de simplu: din lipsa unor resurse financiare, sau din cauza adoptării unei atitudini superficiale asupra acestei părți de promovare online. De aceea alegi să te informezi din sursele puse la dispoziție în mod gratuit și să implementezi anumite strategii de SEO, de cele mai multe ori, insuficiente.

Apelează cu încredere la speciliștii SEO 365 și afacerea ta va deveni cu adevărat vizibilă!


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri