Vodafone România anunță principalii indicatori financiari pentru anul financiar încheiat la 31 martie 2020, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc. Ca urmare a finalizării procesului de achiziție a UPC România în data de 31 iulie 2019, rezultatele pentru acest an includ, de asemenea, cifrele raportate de UPC România.

Veniturile totale ale Vodafone sunt de 905 milioane de euro în anul financiar încheiat la 31 martie 2020. Acest an fiscal a fost unul important, deoarece Vodafone a achiziționat UPC în august 2019.

De la achiziția UPC, baza consolidată de clienți cu servicii fixe broadband a crescut cu 18.000, atingând o valoare de 702.000 de clienți. Valoarea ARPU mobil a fost de 5.1 euro în anul fiscal încheiat la 31 martie 2020, înregistrând o scădere de -0.2% față de anul trecut.

Citește și Vodafone România și UPC au încheiat procesul de fuziune: ce trebuie să știe clienții

„Anul financiar trecut a fost foarte dinamic pentru noi și am avut numeroase realizări importante care includ, printre altele, lansarea primei rețele 5G din țară și extinderea pe piața IoT pentru a permite clienților noștri business să devină și mai performanți pe o piață competitivă. Am continuat cu o altă realizare semnificativă, nu numai pentru noi, ci și pentru întreaga societate digitală din România – achiziția UPC. Am lansat prima ofertă comercială convergentă la începutul lunii septembrie 2019 și am finalizat extrem de rapid procesul de fuziune în doar câteva luni. La sfârșitul acestui an financiar, ne-am adaptat strategia și modul de lucru pentru a face față acestei crize sanitare și sociale fără precedent”, precizează Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Citeste si:
Prima pădure ”inteligentă” din România: cum previne defrișarea ilegală
Prima pădure ”inteligentă”...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri