Cei peste 700 angajați ai Adobe România, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare al Adobe în Europa, au primit ziua de 15 mai liberă din partea companiei, iar fondul pentru echipamente office destinat lucratului de acasă a fost dublat la 500 de dolari de persoană.

Ziua Internațională a Familiei, sărbătorită pe 15 mai, a fost declarată zi liberă la nivelul întregii companii Adobe România. Echipa, implicată majoritar în cercetare și dezvoltare software pentru produse Adobe cu impact global, lucrează de acasă de la începutul lunii martie, pentru a reduce expunerea angajaților la riscul îmbolnăvirii cu coronavirus. După ce la anunțarea măsurii de work from home toți angajații au primit un fond de 250$/persoană pentru echipamente office pentru acasă, recent fondul fiecărui angajat a fost extins cu încă 250$/persoană, conform unui comunicat de presă trimis de către companie.

Sprijinul financiar alocat fiecărui angajat a ajuns astfel la 500 $/persoană, suma putând fi utilizată de angajați pentru orice echipamente sau produse care să le asigure confort în biroul de acasă. Toți angajații beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în cadrul acestui program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.

În cazul în care vor exista colegi sau membri ai famiilor lor afectați în mod direct de COVID-19, angajații Adobe pot primi 20 de zile suplimentare de concediu plătit.

În ultimele două luni, Adobe România a continuat recrutările, iar echipa din București s-a extins cu 25 colegi. Măsura de a lucra de acasă continuă lunile următoare pentru toți angajații din România

Sursa foto: gaudilab / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri