(P) WebDigital - Finalistă cu 3 proiecte la Global Digital Excellence Awards

După nominalizările în finalele competițiilor Google Premier Partner Awards de la finalul lui 2019 la categoria Search Excellence și European Search Awards din aprilie 2020 la categoria Best Low Budget Campaign, echipa WebDigital a fost nominalizată cu 3 proiecte în finala Global Digital Excellence Awards alături de proiecte ale agențiilor internaționale precum Bluerank, iProspect, MediaCom sau Kenshoo.

Lista finaliștilor se poate găsi aici: https://globaldigitalexcellenceawards.com/2020-shortlist/

Cele 3 proiecte gestionate de echipa WebDigital care au ajuns în finală sunt următoarele:

GLOBAL BEST LOW BUDGET CAMPAIGN

WebDigital & Utilul – David beats Goliath with over 4000% ROAS

Citeste si:
Munteanu, WebDigital: Degeaba avem posibilitati, daca nu construim!
Ionut Munteanu, WebDigital:...

La categoria “Cea mai bună campanie globală cu buget mic” am fost nominalizați cu un proiect cu care ne-am calificat și în finala European Search Awards, tot la categoria Best Low Budget Campaign, utilul.ro, proiect pentru care am reușit să generăm un ROAS (return on ad spend) de 4000%, conform Google Analytics, combinând Google Shopping Ads cu Google Search (Dynamic Search Ads și Keyword Based Ads) depășind cu mult obiectivul stabilit cu clientul, adică acela de a ne încadra într-un ROAS de 1000%.

GLOBAL ROI CAMPAIGN OF THE YEAR

WebDigital & DualStore – Bringing technology to people’s homes with 3527% ROAS

Proiectul calificat la categoria “Campania globală cu cel mai bun ROI a anului” este un proiect care a intrat în portofoliul WebDigital în plină pandemie de SARS-CoV-2. Proiectul a venit cu niște obiective îndrăznețe de creștere a vânzărilor și de rentabilitate, obiectivele fiind de a tripla veniturile din campaniile de performance marketing și în același timp de a menține un ROAS de 2000%. Rezultatele au depășit atât așteptările noastre cât și ale clientului nostru, reușind să creștem de mai bine de 4 ori veniturile magazinului menținând un ROAS excelent de 3527% prin combinarea mai multor tipuri de tactici, de la Google Shopping Ads, la Google Search (DSA, SKAGS și Keyword Based Ads) și Google Display Ads (Dynamic, Smart & Classic).

Citeste si:
Cum să îți promovezi online proiectele imobiliare
Cum să îți promovezi online...

GLOBAL PPC AGENCY OF THE YEAR – SMALL

WebDigital – Elevated Performance

Cea de-a treia nominalizare este una de care suntem foarte atașați deoarece este proiectul agenției WebDigital, unde am nuanțat metodologiile de lucru, sistemele de monitorizare ale activității agenției și proiectelor, rezultatele agenției, ritmurile de creștere, proiecțiile și inițiativele. După aproape 9 ani de activitate și un rebranding la începutul lui 2020, WebDigital țintește să dubleze cifra de afaceri în 2020 față de 2019 având în continuare focus pe formarea de specialiști și consultanți în Performance Marketing, pe automatizări ale proceselor non-brain și pe a livra rezultate spectaculoase clienților din portofoliu.

Citeste si:
Românii de la Safetech vor să atragă 8 mil. de lei prin BVB pentru...
Românii de la Safetech vor să...

“Ne bucurăm că avem ocazia să înscriem proiecte la competiții internaționale, iar proiectele noastre, ajunse în finală, alături de cele ale agențiilor internaționale stabilesc un reper în WebDigital pentru ceea ce înseamnă abordare, execuție și rezultate, iar în plus ne ajută să rafinăm și să calibrăm și mai bine modalitatea de lucru, asigurarea calității și mai ales așteptările.” a adăugat Mihai Andrei, Managing Partner al WebDigital.

Global Digital Excellence Awards este o competiție virtuală creată pentru a sărbători și recompensa campanii digitale, business-uri și talente excepționale, în ciuda perioadelor inedite și provocatoare. Premiile Globale de Excelență Digitală vor sărbători campanii, echipe, agenții, companii și persoane care și-au depășit așteptările la 64 de categorii de excelență în digital marketing.

WebDigital este una din primele agenții din România specializate în performance marketing având ca principal obiectiv maximizarea obiectivelor clienților și partenerilor indiferent că vorbim de creșterea vânzărilor, optimizarea performanțelor sau creșterea vizibilității proiectelor pentru care desfășurăm campanii de promovare.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri