Orange România raportează o cifră de afaceri în scădere cu 2,1% în trimestrul trei

Grupul Orange anunță rezultatele financiare pentru cel de-al treilea trimestru al anului 2020, disponibile la 30 septembrie

În intervalul iulie-septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri de 273,1 milioane de euro, în scădere cu 2,1% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Evoluția cifrei de afaceri este determinată de vânzările moderate înregistrate în contextul crizei COVID-19, scădere pronunțată mai ales în ceea ce privește vânzările de echipamente.

Orange România raportează o cifră de afaceri în scădere cu 2,1% în trimestrul trei

La 30 septembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.613.176 de clienți, menținându-se la nivelul T3 2019.

Serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra la finalul lunii septembrie 519.869 clienți, în ușoară scădere faţă de T3 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 377.272 de clienți, în creștere cu 13% față de aceeași perioadă din 2019.

Citeste si:
OFICIAL: Orange, acționar majoritar în Telekom
OFICIAL: Orange, acționar...

Rețea

Dezvoltarea rețelei Orange a continuat și în perioada iulie – septembrie 2020, când 1.297 de noi localități au primit acces la conectivitate 4G+, pentru un număr de peste 845.000 de locuitori. Astfel, la finalul lunii septembrie, 63,84% din populația țării avea acces la viteze 4G+. Rețeaua 4G, la finalul celui de-al treilea trimestru, acoperea 98.99% din populația țării și 100% din cea urbană.

În contextul crizei sanitare și a creșterii nevoii utilizatorilor de a fi conectați online, consumul de date mobile a avut o creștere de 37% în T3 2020 comparativ cu T3 2019.

În august 2020, Orange a anunțat acoperire 100% 5G pentru București, efort ce plasează capitala în topul oraşelor europene din punct de vedere al conectivităţii. În prezent, reţeaua Orange 5G este disponibilă în Bucureşti și în alte 14 orașe: Bragadiru, Brașov, Chitila, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Măgurele, Otopeni, Ovidiu, Pantelimon, Popești-Leordeni, Predeal, Timișoara și Voluntari.

De asemenea, în trimestrul 3 al acestui an a continuat extinderea reţelei proprii de fibră optică, disponibilă la nivel național în 178 localități.

Citeste si:
CEC Bank raportează un profit de 274,2 milioane de lei și o...
CEC Bank raportează un profit...

Servicii pentru companii

Digitalizarea accelerată a companiilor din perioada pandemiei și nevoia crescută de soluții IT a influențat și sectorul B2B. Veniturile pentru produsele IT&C oferite de Orange Business Services au crescut cu 21% în comparație cu T3 2019, iar interesul mult mai mare pentru securitate cibernetică, în contextul mutării activității angajaților în online, a dus la o creștere de aproape 26% pentru soluția Business Internet Security.

Servicii financiare mobile

Numărul clienților care au ales pentru operațiuni financiare Orange Money a continuat să crească cu 60% în T3 2020 comparativ cu T3 2019 ajungând la 245.000 de utilizatori. După numărul record de 1 milion de tranzacții atins în trimestrul anterior, tranzacțiile Orange Money au ajuns la un nou prag de 1,3 milioane în T3 2020. De asemenea, față de T3 2019, s-a dublat numărul de tranzacții cu cardurile de debit Orange Money, la peste 500.000.

Citeste si:
Telekom reduce facturile si ofera beneficii dupa caderea retelei
Telekom reduce facturile si...

Digital

La șase luni de la începerea crizei sanitare, trendul de alegere a soluțiilor digitale și a interacțiunilor online este în continuare ascendent. Numărul clienților care utilizează aplicația My Orange a crescut cu peste 20% față de trimestrul anterior, în timp ce comenzile din magazinul online Orange s-au dublat.

Sursa foto: Facebook Orange

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri