Facebook urmează să lanseze în vara anului 2022 primul ceas inteligent. Ceasul va avea un afișaj și două camere care pot fi detașate pentru a face fotografii și video-uri la fel ca de pe un smartphone sau de pe o cameră GoPro, se arată într-un raport publicat de The Verge și preluat de Business Insider.

Va exista o cameră frontală de 1080p ce va putea fi folosită doar pentru comunicare video. Pentru fotografii şi filmări, va putea fi disponibilă cea de-a doua cameră, de pe spatele ceasului.

Compania lui Mark Zuckerberg este în discuții cu operatorii de telefonie mobilă din SUA pentru a echipa ceasul cu conectivitate LTE, iar produsul va veni în trei culori: alb, negru și auriu. Iterațiile ulterioare ale ceasului inteligent Facebook ar putea fi, de asemenea, capabil să se sincronizeze cu viitorii ochelari inteligenți AR ai companiei.

Conținutul de pe acest smartwatch ar putea fi apoi distribuit pe Facebook și pe Instagram, precum și pe alte aplicații deținute de companie. Angajații Facebook au spus că ceasul ar putea costa în jur de 400 de dolari, scrie The Verge. Totuși, acesta nu este un preț fix, acesta ar putea să se schimbe.

Facebook a cheltuit aproximativ 1 miliard de dolari pentru a dezvolta prima iterație a ceasului inteligent din 2019, au declarat mai multe surse pentru mass-media. Facebook a refuzat, însă, să comenteze pe marginea bugetului alocat pentru acest smartphone.

Retail jobs

Facebook intră astfel în competiție directă cu Apple pe piața de smartphone-uri. În primul trimestru al anului 2020, Apple a fost liderul global al pieței smartwatch-urilor, cu o cotă de piață de 55%.

Sursa foto: Pexels
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri