OPPO, producătorul chinez de smartphone-uri și accesorii, intrat pe piața din România în vara anului 2020, și-a propus ca obiectiv pentru acest an ca 1 din 8 români care achiziționează un smartphone să aleagă produsele sale. Despre acest obiectiv, dar si despre modul în care este văzută piața din perspectiva companiei chineze, am vorbit Shaohua Yang, general manager Green Leaves Technical, distribuitor exclusiv OPPO în România.

Având în vedere rata de penetrare a smartphone-urilor, dar și comportamentul de consum al românilor, interesați de tehnologiile momentului, dar în același timp și foarte sensibili la raportul calitate-preț, Yang descrie țara noastră ca fiind una dintre piețele cheie pentru OPPO în Europa.

Reprezentantul distribuitorului OPPO în România precizează că anul 2020, unul atipic, a influențat semnificativ cotele de piață, însă se așteaptă la o revenire puternică în 2021.

”Urmărim îndeaproape evoluția pieței din România și avem pregătite multiple scenarii de dezvoltare care să ne asigure îndeplinirea celui mai important obiectiv din acest an: ca 1 din 8 români care achiziționează un smartphone să aleagă OPPO”, precizează Shaohua Yang pentru Wall-street.ro

Piața locală o vede extrem de diversă în ceea ce privește achiziția de smartphone-uri, cu români interesați de cele mai noi produse și tehnologii, dar și cumpărători pentru care prețul primează.

Citeste si:
OPPO aduce noi informații despre 6G, prezentând viitorul noilor rețele
OPPO aduce noi informații...

”De asemenea, am observat o creștere a interesului față de dispozitivele cu o conectivitate 5G, pe care noi o considerăm o tehnologie necesară mai ales de când prețul produselor de acest fel a scăzut considerabil. O altă tendință a pieței locale este creșterea prețului mediu de achiziție al smartphone-urilor, susținută de diferitele sisteme de creditare existente în momentul de față”, adaugă Shaohua Yang.

Cum a schimbat pandemia interesul românilor pentru smartphone-uri

OPPO are în prezent de patru ori mai multe produse disponibile local decât în aceeași perioadă a anului trecut, iar Yang precizează că cele mai populare produse sunt cele din gama Reno. Un interes tot mai mare observă și față de accesoriile smart, motiv pentru care în perioada următoare se vor concentra pe dezvoltarea portofoliului local.

”Cu certitudine comportamentul consumatorilor a fost puternic influențat de faptul că întregul an s-a axat pe comunicarea online. O tendință pe care am observat-o a fost includerea smartphone-urilor în multiple scenarii de utilizare, ceea ce aduce cu sine un interes ridicat acordat ecranelor mai mari și luminoase, dar și autonomiei crescute a bateriei și a tehnologiilor de încărcare rapidă”, explică Shaohua Yang.

În materie de tehnologii înglobate în dispozitivele pe care urmează să le lanseze, OPPO se va concentra în principal pe conectivitatea 5G, pe care o consideră foarte importantă pentru dezvoltarea tehnică a produselor și serviciilor.

Citeste si:
Apple interzice aplicația Unjected pentru că încurajează...
Apple elimină aplicația de...

”Tocmai din acest motiv, încă de la început, ne-am axat pe pregătirea unei strategii de dezvoltare și formarea echipelor R&D specializate pe 5G(...)Printre rezultatele însemnate înregistrate cel mai recent de noi în acest domeniu a fost lansarea primei rețele 5G SA în trei orașe din Germania - Dusseldorf, Munster and Leipzig, care poate fi accesată prin in termediul smartphone-urile OPPO Find X3 Pro”, adaugă Shaohua Yang.

Reprezentantul Green Leaves nu a oferit o dată cu privire la lansarea platformei online a OPPO în România, care să permită cumpărarea produselor sale direct din propriul magazin online.

”În acest moment ne concentrăm pe consolidarea relațiilor pe care le avem cu partenerii locali, astfel încât produsele noastre să fie cât mai ușor de găsit în magazinele de pretutindeni”, explică Shaohua.

OPPO și-a extins capacitatea globală de producție în luna iulie prin începerea producției în noua fabrică din Istanbul (FOTO). Construită în patru luni și situată la câțiva kilometri de sediul OPPO din Atașehir, fabrica de 10.200 mp are aproximativ 850 de angajați, dintre care 99% sunt cetățeni turci locali.

Citeste si:
Amendă RECORD pentru Amazon în UE: 746 de milioane de euro
Amendă RECORD pentru Amazon...

Fabrică OPPO în Instanbul. Sursa Foto: OPPO.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri