La un an și trei luni de la intrarea pe piața din România, producătorul chinez de smartphone-uri OPPO ajunge la o cotă de piață de două cifre, depășind ”pragul psihologic de 10%”, așa cum îl numește Ciprian Mirea, Head of Trade & Product Marketing în cadrul OPPO, într-un interviu acordat Wall-street.ro

”Nu am ajuns încă la 15%, vorbim despre depășirea acelui prag psihologic de 10% pe care orice brand și-o dorește. Cele din segmentul middle-range sunt cele mai vândute smartphone-uri din portofoliul OPPO, iar ca model, OPPO Reno 5 Lite a fost și este cel mai vândut smartphone al nostru pe piața locală”, precizează Ciprian Mirea într-un interviu acordat wall-street.ro.

Conform unui studiu derulat de companie recent, Mirea precizează că românii sunt interesați în principal de camera foto a unui smartphone, atunci când fac o achiziție, pe următoarele poziții aflându-se performanța acestuia și autonomia.

”Ne dorim să creștem și pe zona de flagship. Un procent de 18% din utilizatorii din România își cumpără un telefon de peste 600 de euro”, adaugă Ciprian Mirea, care precizează că obiectivul OPPO pentru țara noastră anul acesta este ca unul din opt români să aibă un smartphone produs de către compania chineză.

Pe zona de accesorii, OPPO se concentrează în principal pe ceasuri inteligente, brățări fitness și căști wireless, însă în perioada următoare își propune să dezvolte portofoliul local și cu produse adiacente cu care românii să își transforme locuința într-u smart home.

Deschiderea unui showroom și lansarea propriului magazin online ies din discuție pentru România în perioada următoare

Strategia OPPO pentru piața din România a fost aceea de a se concentra pe acoperirea a cât mai multe puncte de vânzare ale partenerilor, în momentul actual, dispozitivele lor fiind disponibile în peste 1.000 de puncte de vânzare la nivel local.

”Legat de deschiderea unui magazin propriu, nu avem acum ceva clar conturat în direcția aceasta, ne concentrăm ca punctele de contact să fie în magazinele partenerilor. Ne dezvoltăm propria echipă de retail, cu consultanți OPPO care să fie prezenți în magazinele partenerilor”, explică Ciprian Mirea.

Nici lansarea propriului magazin online nu este luată în calcul momentan, explică Mirea, pe acest segment mizând tot pe prezența în e-commerce a distribuitorilor parteneri, care se aprovizionează acum și din noua fabrică deschisă de producătorul chinez în vara acestui an la Istanbul.

”Investiția din Turcia a fost gândită pentru a deservi piața din Europa Centrală și de Est. Produsele fabricate acolo ajung și în România, ceea ce degrevează activitate fabricilor noastre din China”, explică Mirea.

Cum arată și ce specificații au ultimele smartphone-uri lansate în România de OPPO: Reno6 PRO și Reno6

Reno6 PRO și Reno6 sunt ultimele smartphone-uri lansate de producătorul chinez pe piața din România și vin cu garanție standard de trei ani. OPPO Reno6 Pro este diposnibil la precomandă în perioada 9-23 septembrie împreună cu OPPO Watch cadou. Smartphone-ul este echipat cu un sistem de patru camere cu Inteligență Artificială, cea principală fiind de 50 de megapixeli, iar camera selfie de 32 de megapixeli.

Pe spatele telefonului se mai găsește și un senzor de imagine Sony, echipat cu tehnologia DOL-HDR, focus Omni All-Pixel.

Funcțiile video portret optimizate cu ajutorul Inteligenței Artificiale de care dispune Reno6 PRO sunt:

  • Bokeh Flare Portrait VIDEO
  • Al Highlight Video
  • Focus Tracking

Are o grosime de 7,99 mm și cântărește 188 de grame. Ecranul este 3D curbat de 6,5 inci, cu o rată de refresh de 90 Hz și o rată de răspuns de până la 180 Hz, certificat HDR10+. Smartphone-ul vine echipat cu un cip Qualcomm Snapdragon 870 5G și procesor Kryo 585 CPU care poate rula până la 3,2 GHz.

De asemenea, dispozitivul beneficiază de 12 GB RAM și include tehnologia dezvoltată de OPPO, RAM Expansion. Cu ajutorul acesteia, o parte din spațiul de stocarea ROM disponibil poate fi transformat în spațiu RAM la activarea acestei funcții. Concret, memoria inițială de 12 GB RAM poate fi suplimentată cu o memorie extra de 3 GB / 5 GB / 7 GB. Bateria este de 4500 mAh și smartphone-ul dispune și de o funcție de încărcare rapidă de 65W SuperVOOC 2.0 care poate realiza o încărcare 100% în 31 de minute.

Sursa foto: OPPO

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri