Rețeaua socială Facebook vrea să-și schimbe numele companiei săptămâna viitoare pentru a pune accent pe universul de realitate virtuală anunțat de Mark Zuckerberg în luna iulie, scrie publicația The Verge.

Aceste informaţii vin într-un moment în care Facebook a intrat în vizorul autorităţilor americane pentru practicile sale de afaceri.

Un eventual rebranding ar poziţiona reţeaua socială Facebook drept una din mai multe produse din portofoliul unei companii mamă, care ar supraveghea de asemenea grupuri precum Instagram, WhatsApp, Oculus şi altele, susţine The Verge. De asemenea, un rebrand ar putea să fie un mod prin care să se separe de scandalul cu fosta angajată Frances Haugen, scandal prin care încrederea publicului în modul în care Facebook face afaceri este în scădere.

Facebook are deja peste 10.000 de angajați care construiesc hardware pentru consumatori, cum ar fi ochelarii AR, despre care Zuckerberg crede că vor fi în cele din urmă la fel de folosiți precum smartphone-urile. În iulie, el a declarat pentru The Verge că, în următorii câțiva ani, „vom trece efectiv de la oameni care ne consideră în primul rând o companie de social media la un univers bazat pe Realitate Virtuală și Augumentată”.

Articolul din The Verge susţine că un posibil nume pentru companie ar putea avea de a face cu termenul Horizon. Recent, Facebook şi-a redenumit platforma sa de gaming în dezvoltare denumită Horizon în Horizon Worlds.

Nu este ceva neobişnuit ca o companie din Silicon Valley să îşi schimbe numele în încercarea de a-şi extinde serviciile. De exemplu, motorul de căutare Google a înfiinţat compania holding Alphabet Inc în 2015 pentru a se extinde dincolo de operaţiunile sale tradiţionale de căutare şi publicitate, astfel încât noua companie să poată superviza mai multe iniţiative variind de la vehicule autonome la furnizarea de servicii de internet în zonele îndepărtate.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri