Actorul Gabriel Constantin a dat viata unui nou “candidat la prezidentiale” care are valori inverse fata de cele ale unui om normal – vrea sa faca din orice copac “crose de golf si dulapuri”, vrea sa impoziteze romanii din diaspora sau, mai mult, spune ca va construi din cand in cand, aleator, cate un kilometru de autostrada. Campania, potential pentru ciocolata Rom, a starnit insa extrem de multe controverse online. Unele hilare, altele triste.

Campania realizata la perfectie, cu o pagina de Facebook activa, hashtag-uri inteligente si filmari + interviuri care par genuine, a facut ca nu putini romani sa pice “in plasa” falsului competitor pentru Palatul Cotroceni.

Toma Corunt a reusit sa evidentieze cat de creduli sunt romanii si cat de putin cerceteaza inainte de a se arunca in tulburele ape ale Internetului si a injura, a generaliza sau a categorisi.


O recenta postare pe pagina lui Corunt are peste 1.000 de comentarii, multe dintre ele fiind de ACORD cu cele propuse de actorul-prezidentiabil, altele luandu-l peste picior. Numarul celor care atrag atentia ca este doar o campanie de marketing este infim.



Din pacate, Toma Corunt a reusit, chiar si fictiv fiind, sa induca in randul comentatorilor o stare de lehamite de tipul “nici n-am cu cine vota! Inca unul, TOTI SUNT LA FEL!”, sau de agresivitate, punctata prin injurii.

Retelele sociale au dat voce tuturor, indiferent de educatie, IQ sau principii. Iar Toma Corunt este personajul imaginar perfect asupra caruia multi sunt gata sa isi verse frustrarile.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri