Ești pregătit să faci pasul cel mare către antreprenoriat? Află din acest articol care sunt principalele aspecte contabile și legale ale unei firme, dar și ce soluții complet digitale pentru IMM-uri există.

Aspecte contabile și legale la debut de antreprenoriat

Te-ai decis să începi propria afacere? Este momentul să faci primul pas și să îți alegi forma de organizare juridică potrivită nevoilor tale. Poți alege

  • să activezi ca PFA sau PFI, dacă ai o certificare profesională,
  • sau dacă îți dorești să construiești un business complex, poți înființa un SRL.

După alegerea formei legale, trebuie să acorzi atenție și celorlalte aspecte legale și contabile specifice unui IMM:

  • facturare
  • contabilitate
  • modificări SRL, ulterioare înființării
  • declarații (declarația unică/declarația de beneficiar real)
  • TVA etc.

Soluții complet digitale pentru IMM-uri

Indiferent de domeniul tău de activitate, te poți bucura de beneficiile online-ului cu ajutorul unui circuit complet digital pentru IMM-uri.

Ce presupune un circuit complet digital de servicii pentru antreprenori?

Cu o aplicație inteligentă poți avea centralizat toate soluțiile necesare unei firme, de la înființare, până la facturare, contabilitate și alte modificări. Iată de ce servicii online te poți bucura și care sunt avantajele digitalizării unei afaceri:

Servicii online pentru afaceri de viitor

Înființare firmă/Modificări ONRC

Cu soluțiile digitale de înființare firmă ești la o distanță de doar câteva click-uri de afacerea ta! Dacă vrei să începi o afacere poți înființa rapid, simplu și 100% online un SRL dintr-o aplicație inteligentă și ușor de folosit. Fără deplasare, fără dosar cu șină, drumuri la instituții și bătăi de cap. În plus, dacă ulterior înființării ai de făcut modificări în firmă, doar intri în platformă și selectezi aspectele de modificat. Ce poți să modifici fără deplasări la Registrul Comerțului?

  • Schimbare/Prelungire/Închidere Sediu sau Punct de Lucru
  • Coduri CAEN (Schimbare/Adăugare/Ștergere/Autorizare)
  • Modificări privind Capitalul Social
  • Actualizare/Modificare Date (act constitutiv, administrator, asociați, denumire etc.)
  • Transformare din SRL-D în SRL
  • Suspendare/Reluare Activitate
  • Radiere

Contabilitate online

Serviciile de contabilitate sunt un aspect important pentru orice afacere. Ai grijă de cifrele tale și apelează la varianta optimă care îți oferă:

  • profesionalism
  • dedicare
  • promptitudine
  • flexibilitate

Cum găsești toate astea și încă ceva? Un circuit complet digital presupune inclusiv servicii de contabilitate online unde îți poți gestiona afacerea din câteva click-uri, de oriunde ai fi:

  • încarci actele lunar (poți încărca fișiere sau chiar poze făcute cu telefonul)
  • ai evidența contabilă accesibilă de oriunde și oricând
  • vezi taxele de plată și
  • cel mai important, comunici cu contabilul în timp real.

Îți dorești un contabil dedicat, cu care să comunici ușor, de la distanță? Prin intermediul unei platforme digitale ai pe lângă avantajele digitalizarii și beneficiul legăturii umane client-contabil de care te bucuri în orice moment.

Alte servicii digitale pentru afacerea ta

  1. Facturare: facturezi nelimitat, 100% online și gratuit!
  2. Completare declarația unică: Fără greșeli, doar cu câteva click-uri, exclusiv digital, poți genera automat declarația unică din platformă. Răspunzi la câteva întrebări simple despre activitatea ta, iar algoritmul îți generează declarația completată și gata de depus la ANAF. Disponibil oricând și la orice oră. Bonus: Pentru persoanele fizice fără venituri, completarea declarației unice este GRATUITĂ!
  3. Declarația de Beneficiar Real Online: Poți depune declarația privind beneficiarii reali în doar 5 minute, fără bătăi de cap, dosar cu șină și drumuri la instituții.
  4. Generare nume firmă: Ai nevoie de inspirație pentru afacerea ta? Cu ajutorul unui generatorului de nume online poți avea un nume potrivit în doar câteva momente.

Avantajele digitalizării unei afaceri

Un business automatizat este un business cu potențial de creștere, mai ales când ai toate serviciile necesare într-un singur loc! Alegi servicii digitale pentru afacerea ta și scapi de

  • efort
  • birocrație
  • drumuri la instituții
  • erori contabile
  • timp pierdut

Uită de birocrație și bucură-te de beneficiile digitalizării!

Sursa foto: www.freepik.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri