DRUID, platforma românească pentru crearea de aplicații de business conversaționale bazate pe inteligența artificială a încheiat o nouă rundă de finanțare, în valoare de 15 milioane de dolari.

Această nouă rundă, în valoare totală de 15 milioane de dolari, va fi folosită pentru a alimenta expansiunea internațională cu focus accelerat pe Europa și America de Nord, prin angajarea activă de noi talente. În plus, DRUID va adăuga noi capabilități la oferta sa de inteligență artificială conversațională, continuând să pună experiența utilizatorului în centrul soluțiilor sale.

Actuala rundă de finanțare a fost condusă de Karma Ventures și Hoxton Ventures, cărora li s-au alăturat GapMinder, care și-a consolidat poziția din runda anterioară, și alți patru investitori din Germania, Elveția, Polonia și România.

Pe măsură ce mobilitatea și comunicarea digitală devin omniprezente în viața de zi cu zi a oamenilor, industrii întregi se reorientează către transformare digitală pentru a putea pune consumatorul în centrul activității lor. Noul mediu de afaceri care s-a conturat în ultimii doi ani a condus la accelerarea ritmului de adopție și a nevoii de asistenți virtuali inteligenți.

Retail jobs

DRUID a atins o rată de creștere de 3,8 ori a veniturilor anuale recurente (ARR) la sfârșitul lunii decembrie 2021 față de 2020 și a obținut deja o creștere de 2,8 ori la sfârșitul primului trimestru din 2022 față de aceeași perioadă a anului trecut. Noua finanțare va fi utilizată pentru a consolida amprenta companiei pe piețele internaționale. Până la finalul anului 2022, DRUID intenționează să deschidă noi birouri în Franța și Germania, precum și să își consolideze operațiunile din Marea Britanie și SUA. Capitalul uman este, de asemenea, un aspect esențial pentru a face posibilă expansiunea dorită, astfel încât compania intenționează să facă din recrutare o prioritate strategică în acest an și să-și sporească echipa la nivel mondial cu 60%.

Obiectivul DRUID este de a extinde această rețea de parteneri la un total de 150 și să atingă un total de 1.000 de clienți deserviți la nivel global până în 2024.

Citeste si:
Noul chatbot de la Meta spune că Zuckerberg exploatează oamenii...
Noul chatbot de la Meta spune...

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri F