În climatul economic și concurențial de astăzi nu mai este suficient să ai un produs bun pentru a fi o companie de top și pentru a avea un market share cât mai mare. Liderii de astăzi trebuie să se concentreze nu numai pe perfecționarea produselor sau a serviciilor pe care le oferă și pe atragerea clienților noi, ci mai ales pe păstrarea consumatorilor care au interacționat deja cu produsul.

Statisticile spun că este de 7 ori mai scump să atragi un nou client decât să păstrezi unul deja câștigat, așadar cu siguranță acest aspect ar trebui să îți dea de gândit pentru a-ți revizui strategia de afaceri.

Strategia de business câștigătoare este aceea de a îndeplini cât mai bine nevoile clientului, dar nu doar din punct de vedere al caracteristicilor, funcționalității sau prețului produsului oferit, ci prin dezvoltarea unei interacțiuni de calitate cu consumatorul. Așadar, comunicarea cu acesta a devenit un factor cheie ce duce la creșterea vânzărilor și a profitabilității companiei per ansamblu.

Adoptarea unui sistem care îți permite o interacțiune directă și personalizată cu clientul tău este un factor care îți aduce un avantaj competițional mai mare decât crezi.

Și poți realiza acest obiectiv prin folosirea unui instrument cunoscut la scară largă: un număr de telefon prin care clienții te pot contacta, fie că au nevoie de informații, fie că sunt nemulțumiți de experiența cu brandul tău, fie că au nevoie de suport pentru a face o comandă.

Tehnologia de astăzi te ajută să menții legătura cu clienții tăi mult mai eficient decât în trecut și poți să le preiei apelurile mult mai ușor printr-o centrală telefonică virtuală VoIP.

Această soluție de comunicare permite desfășurarea apelurilor telefonice exclusiv prin intermediul Internetului iar softul este găzduit într-un cloud, ceea ce înseamnă că având o simplă conexiune la Internet și o aplicație instalată pe un device, poți comunica cu clienții tăi fara probleme.

Prin integrarea acestei soluții vei reduce cu mult timpii de așteptare a consumatorilor, vei putea să vezi apelurile nepreluate de la aceștia și vei putea să îi întâmpini cu mesaje personalizate pentru a le crea o experiență specială cu brandul tău.

SmartPBX de la DOTRO Telecom este o centrală telefonică în cloud care nu numai că te va ajuta cu un sistem de management al clienților, ci are un impact major în reducerea costurilor aferente convorbirilor, creșterea productivității angajaților și integrarea tuturor fluxurilor de comunicații ale companiei tale într-o singură aplicație.

Beneficiezi de mentenanță și suport 24/7, datele sunt extrem de sigure fiind stocate în cloud și pot fi accesate oricând. Platforma este intuitivă și ușor de folosit nefiind necesar un training specializat pentru angajații tăi și cel mai important este faptul că poți avea funcții personalizate pentru nevoile tale: mesaj de întâmpinare pentru clienți, un număr special care să fie ușor de reținut, înregistrarea de mesaje atunci când clienții sună în afara programului de lucru, posibilitatea de a înregistra apelurile sau de a le transfera către un alt departament și multe altele.

Mai mult, este singura soluție de acest tip din piață care nu îți impune o perioadă contractuală minimă, fiind liber să renunți oricând în cazul în care vei considera că aceasta nu va aduce beneficii majore companiei tale.

Pe lângă toate aceste avantaje de natură economică pentru compania ta și pentru eficientizarea fluxului de muncă pentru angajații tăi, centrala telefonică virtuală SmartPBX te ajută concret să fidelizezi clientii.

  • Ai un sistem de management al clienților eficient

Furnizarea constantă de servicii excelente pentru clienți nu este o sarcină ușoară, dar merită efortul de a îmbunătăți această parte a afacerii tale. Conform statisticilor, este nevoie de o singură experiență nefericită pentru a vă alunga 32% din clienți. Unele statistici au arătat chiar că 86% dintre consumatori sunt dispuși să plătească mai mult pentru un produs care le-a oferit o experiență superioară din punct de vedere comunicare.

Prin adoptarea unei centrale telefonice virtuale ai posibilitatea de a înregistra mesaje pentru clienți dacă aceștia sună în afara orelor de program, reducerea timpilor de așteptare și transferul cu ușurință către departamentul unde au nevoie.

  • Poți trata toate reclamațiile sau neclaritățile clienților tăi în timp util

Statisticile supun că 72% dintre clienți vor continua să împărtășească o experiență pozitivă cu șase sau mai multe persoane, dar dacă nu sunt mulțumiți, aproximativ 13% dintre ei vor împărtăși o experiență negativă cu 15 sau mai multe persoane. Așadar, modul în care tratezi reclamațiile clienților tăi este foarte important pentru a-i păstra dar și pentru a descoperi caracteristici ale produselor tale pe care le mai poți îmbunătăți. Cu o centrala telefonica virtuala ai transfer și redirecționare rapidă pentru apeluri, identificare automată apelant, pop-up cu fișă client, posibilitatea de a vedea apelurile nepreluate de la client și de a-I recontacta în scurt timp.

  • Ai o comunicare de calitate cu clienții tăi

Utilizarea liniilor telefonice de calitate superioară și a numerelor memorabile sau gratuite sunt un exemplu de comunicare premium cu clienții tăi. Poți să îți alegi un număr personalizat și ești sigur că toate apelurile se desfășoară la o calitate superioară.

Alegerea unei solutii de centrala telefonica virtuala va aduce un plus valoare oricarui business, imaginea in fata clientilor va creste ceea ce va duce la un avantaj competitiv major.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri