Universul platformelor de socializare, și așa suprapopulat de jucătorii cu vechime, precum Facebook și Twitter, cărora li s-au alăturat ulterior nume precum Instagram și TikTok, are acum o nouă vedetă: BeReal.

Aplicația a fost dezvoltată de un francez, fost angajat GoPro, care face apel la autenticitatea utilizatorilor.

Astfel, BeReal le cere celor care folosesc platforma să își facă două poze pe zi oriunde s-ar afla, la ore aleatorii, pe care aplicația le anunță prin intermediul unor notificări, conform Guardian.

Odată făcută, însă, fotografia trebuie postată obligatoriu, altfel respectivul utilizator urmând să se afle în imposibilitatea de a vedea ce au postat ceilalți membri ai rețelei.

De asemenea, BeReal se mândrește cu faptul că pe platforma sa nu este nevoie de influenceri, din moment ce toate pozele realizate înfățișează, teoretic, ipostaze mai puțin flatante ale personajelor, din acest punct de vedere poziționându-se în contrast, spre exemplu, cu Instagram.

O altă diferență dintre BeReal și platforme consacrate precum Facebook este și aceea că utilizatorii nu se pot împrieteni cu persoane pe care nu le cunosc.

În schimb, aplicația BeReal "scanează" contactele telefonice ale celor care o folosesc, acestea devenind, automat, prieteni.

Din acest motiv, cea mai populară platformă a momentului promite o experiență fără urmăritori, la care se adaugă faptul că nu este posibilă nici aplicarea filtrelor.

Sursa foto: Shutterstock / mundissima

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri