MGID, platforma globală de publicitate, și PubMatic (Nasdaq: PUBM), o companie independentă de tehnologie, care oferă intreagul circuit al viitorului in materie de publicitate online, au anunțat astăzi un nou parteneriat.

MGID, platforma globală de publicitate, și PubMatic (Nasdaq: PUBM), o companie independentă de tehnologie, care oferă intreagul circuit al viitorului in materie de publicitate online, au anunțat astăzi un nou parteneriat. Clienții PubMatic beneficiază de acces direct la videoclipuri native de calitate, brand-safe, precum si la display ads plasate pe site-uri preium din listele exclusive de editori globali ai MGID, adresandu-se astfel unei audiențe de peste 900 de milioane de utilizatori lunari unici.

Pentru a-i asigura audientei cele mai bune experiențe posibile, platforma de publicitate a MGID se integrează direct cu site-urile editorilor, oferind astfel native ads non-intruzive, foarte captivante, care se integrează perfect în conținutul editorial, contribuind astfel si la atragerea de noi venituri pentru editori.

Retail jobs

Sergii Denysenko, CEO-ul MGID: „Pe măsură ce industria își concentreaza atentia asupra confidențialitatii datelor utilizatorilor, un număr tot mai mare de marketeri profită de oportunitățile pe care le prezinta native advertisingul, în timp ce caută să interacționeze cu consumatorii într-un mod mai semnificativ. Oferirea de experiențe publicitare foarte direcționate, dar neintruzive, a fost întotdeauna de foarte mare importanță pentru noi, aștfel incat suntem încântați de parteneriatul cu PubMatic și de faptul ca putem aduce soluțiile noastre cat mai multor advertiseri din întreaga lume”.

Jacqueline Boakye de la PubMatic, Vicepresident, Customer Success, EMEA: „Oferta de programmatic si solutiile de identitate continuă să se fragmenteze, iar brandurile au nevoie de soluții tehnologice care să le permită să ajungă in mod eficient la audiente relevante, în medii premium. Integrarea directă a MGID cu editorii, combinată cu soluția Media Buyer Console de la PubMatic, ajută advertiserii să obțină in mod eficient acces direct la o audienta foarte implicata, permițându-le să isi maximizeze randamentul investițiilor în media”.

Citeste si:
Cum arată restaurantul fără angajați, complet automatizat, lansat...
FOTO: Cum arată restaurantul...

Despre MGID

MGID este o platformă globală de publicitate care ajută brandurile să ajungă în mod eficient la audiențe locale unice. Compania utilizează o tehnologie bazată pe inteligență artificială, care acordă prioritate confidențialității, pentru a difuza ad-uri relevante și de înaltă calitate în medii brand-safe. Pune la dispoziție o varietate de formate publicitare, inclusiv native, display și video, pentru a oferi o experiență pozitivă utilizatorilor. Acest lucru permite advertiserilor să crească performanța și conștientizarea, iar editorilor să-și păstreze și să-și monetizeze audiențele.

În fiecare lună MGID ajunge la 900 de milioane de cititori unici, cu 200 de miliarde de afișări, prin 25 de mii de publisheri de încredere. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: www.mgid.com

Citeste si:
De ce este importanta optimizarea SEO a site-ului unui magazin online
De ce este importanta...

Despre PubMatic

PubMatic (Nasdaq: PUBM) este o companie independentă de tehnologie care maximizează valoarea clienților prin punerea la dispozitie a intregului circuit al viitorului in materie de publicitate online. Platforma de vânzare a PubMatic le permite celor mai mari creatori de conținut digital din lume din open web să controleze accesul la propriul inventory și să sporească monetizarea, permițând marketirilor să obțină un randament al investițiilor și să ajungă la audiențe abordabile prin diferite formate publicitare și pe dispozitive variate. Din 2006, abordarea noastră bazată pe infrastructură a permis procesarea și utilizarea eficientă a datelor în timp real. Prin furnizarea de inovații programatice scalabile și flexibile, îmbunătățim rezultatele pentru clienții noștri, susținând în același timp un flux dinamic și transparent în domeniul publicității digitale.

Citeste si:
Tranzacție în IT: Compania românească Qualitance, preluată de ALTEN
Se vinde una dintre cele mai...

Sursa foto: mgid.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri F