ialoc, o platformă lansată în 2017 pentru rezervări și plăți rapide la masă pentru domeniul HoReCa, a atras o investiție de 500.000 de euro din partea MaxyGo Invest Holding, companie cu acționariat din zona brokerajului în asigurări.

Fondatorii ialoc, Cosmin Măgureanu, Emil Muhtu, Marcel Preda, Adrian Grigore și Dragoș Badea, spun că își doresc ca prin intermediul acestei finanțări să ajute peste 350 de restaurante să devină mai eficiente prin digitalizarea procesului de plată la masă până la finalul anului 2023.

Aceasta este cea de a treia și cea mai mare investiție atrasă de ialoc, compania ajungând la o finanțare totală de aproximativ 800.000 de euro. Până la această investiție, compania obținuse finanțări de aproximativ 300.000 de euro din partea GapMinder (2018), SeedBlink (2020) și Lister Capital.

“Această investiție a venit într-un moment în care ne dorim extinderea serviciilor noastre în zona de fintech, mai ales că știm că partea de plăți - de la încasarea notei până la oferirea bacșisului - este o activitate care implică foarte mult timp pentru angajații din HoReCa, un segment care suferă deja enorm de lipsa personalului.” afirmă Cosmin Măgureanu, cofondator și CEO ialoc.

Retail jobs

Creatorii ialoc arată că aplicația se integrează cu softurile POS ale restaurantelor pentru a afișa în timp real nota de plată, în prezent aceasta fiind integrată cu cinci astfel de soluții din piața din România.

Astfel, după ce clientul scanează codul QR aferent mesei, intră într-un landing page personalizat pentru fiecare restaurant, unde nu este necesar să creeze un cont sau să descarce o aplicație.

Clientul poate accesa meniul digital, poate chema ospătarul, iar, la final, pentru a nu mai aștepta nota de plată, poate alege să achite online (card, Google Pay sau Apple Pay) și să adauge bacșiș pentru personal.

Conform comunicatului ialoc, în urma acestei automatizări clienții câștigă în medie 15 minute la finalul fiecărei mese, în vreme ce personalul restaurantului poate rula mesele mai eficient, iar bacșișul primit crește cu până la 30% față de varianta clasică.

Citeste si:
Un brand fashion transformă uniformele Mc Donald's în colecție...
Un brand fashion finlandez...

Până acum, conform celor de la ialoc aplicația a fost descărcată de peste 100.000 de clienți, iar în luna august 2022 "a așezat" la mesele restaurantelor aproximativ 34.500 de clienți.

Nu în ultimul rând, fondatorii ialoc au declarat că vizează o cifră de afaceri de un milion de euro pentru 2023.

Sursa foto: Shutterstock / chiociolla

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri F