Capgemini a anunțat parteneriatul inovator cu unul dintre cei mai mari furnizori de retail din România, Carrefour. Această colaborare presupune implementarea unei platforme bazată pe cloud care oferă Carrefour România un mediu securizat pentru livrarea serviciilor de integrare și monitorizarea traficului API.

Colaborarea a început în decembrie 2021, după ce Capgemini în România a fost selectat de Carrefour drept cel mai bun partener pentru călătoria sa de transformare. Cu obiectivul final de a îmbunătăți experiența clienților în magazin și online, Carrefour România și -a dorit să își pună la dispoziție serviciile de backend - cum ar fi informații despre prețul și disponibilitatea produselor, serviciile de vânzări și comenzi sau urmărirea comenzilor - disponibile online, astfel încât să poată fi acoperite de aplicații care rulează pe dispozitive mobile și desktop.

Soluția folosește tehnologii de ultimă generație și instrumente de management API. După finalizarea implementării, proiectul va continua cu dezvoltarea API-urilor, mentenanță și suport. O echipă de dezvoltatori experți și arhitecți cloud de la Capgemini în România creează API-urile necesare pentru Carrefour, ca acesta să își deschidă sistemele către afiliați.

Liderul de Retail avea nevoie de o platformă de management API simplu de utilizat, care să gestioneze toate interfețele API dintre sistemele sale, să elimine conexiunile punct la punct și să permită monitorizarea performanței API-urilor. Noua platformă permite, de asemenea, funcții precum analiza și automatizarea operațiunilor, gestionarea dezvoltatorilor API, flexibilitatea și guvernarea datelor schimbate între sisteme și utilizatori. Proiectul dezvoltat de Capgemini face parte dintr-un contract pe 3 ani.

Drept urmare, Carrefour poate acum să proiecteze, să opereze, să securizeze și să monetizeze API-uri pentru a beneficia atât de ecosistemul furnizorilor, cât și de experiența clienților.

„Carrefour România a jucat întotdeauna un rol activ pe piață, anticipând tendințele consumatorilor și răspunzând cu servicii și funcții de cumpărături inovatoare pentru a îmbunătăți experiența clienților în magazin și online. Acest lucru se traduce în proiecte care susțin expansiunea și strategia digitală, pe de o parte, și într-o deschidere către parteneri, precum Capgemini, care împărtășesc aceeași viziune ca și noi. Astfel, reușim să fim mai aproape de obiectivul de a deveni o Companie Digitală de Retail. Odată cu
implementarea cu succes a soluției, Carrefour România a făcut un pas important în abordarea condusă de API pentru o arhitectură componabilă, care aduce beneficii comerciale substanțiale în protejarea și operarea infrastructurii noastre API, permițând în același timp o abordare centrată pe produs”, a declarat Gabriela Stănică, Chief Information, Data Officer & eCommerce Director la Carrefour România.

Laurențiu Mandu, Managing Director Capgemini în România, a adăugat: „Sunt foarte mândru de acest proiect de succes, care arată valoarea pe care Capgemini o aduce afacerii clientului nostru. Carrefour are o strategie clară de a face din digital un motor pentru creșterea sa. Expertiza noastră profundă în industrie înseamnă că suntem bine poziționați pentru a ne ajuta clienții să accelereze aceste călătorii de transformare.”

Capgemini este un lider global în construirea parteneriatelor cu companii în vederea transformării și gestionării afacerii, prin valorificarea tehnologiei. Grupul a raportat în 2021 venituri globale de 18 miliarde EUR și are 350.000 de membri ai echipei în peste 50 de țări.

Sursa foto: Facebook / Carrefour

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri