E posibil ca de-a lungul timpului, după diverse controale medicale, să te fi lovit de situații în care nu înțelegeai, atât tu cât și farmacistul, ce a scris doctorul pe rețeta pe care ți-a eliberat-o. Google vrea să elimine astfel de situații prin lansarea unei soluții care va „descifra” scrisul doctorilor.

Gigantul de tehnologie Google a anunțat în urmă cu puțin timp că lucrează împreună cu mai mulți farmaciști la soluții prin care să descifreze scrisul de mână al medicilor, conform TechCrunch.com.

Funcționalitatea, aflată momentan în teste, le permite utilizatorilor să facă o poză rețetei, poză ce ulterior va fi procesată de către soluția Google, care va scoate în evidență denumirea medicamentelor menționate pe foaia de hârtie.

Google a mai anunțat recent și alte funcționalități care își propun să le facă viața mai ușoară utilizatorilor, printre care Memory Saver și Energy Saver Mode, două funcționalități prin care compania promite reducerea memoriei folosite de către browser cu până la 40%, dar și cantitatea de energie consumată de către dispozitiv în momentul în care bateria aceastuia se află sub un anumit nivel și browser-ul este deschis. Mai multe detalii AICI.

De cealaltă parte, o îngrijorare a celor de la Google pare să fie în acest moment popularitatea de care se bucură chatbot-ul ChatGPT, ce integrează inteligența artificială, lansat de către OpenAI.

Îngrijorările Google sunt legate de efectul pe care popularitatea acestui chatbot îl are asupra motorului de căutare Google. Sundar Pichai, CEO Google, a participat la mai multe ședințe ce aveau ca scop dezvoltarea soluțiilor ce folosesc inteligența artificială. Mai multe detalii AICI.

Sursa foto: Hlib Shabashnyi / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri