Nostalgici dupa scrisori? Google introduce scrisul de mana pentru e-mail-uri

Gigantul de internet american Google a introdus o noua functie pentru Gmail si Google Docs care le va permite utilizatorilor sa trimita e-mailuri folosind scrisul de mana, informeaza indiatoday.com, scrie Mediafax.

Cu ajutorul cursorului, utilizatorii vor putea sa scrie ceea ce doresc, urmand ca Google sa creeze o versiune tiparita a acelor cuvinte, dar si sa ofere sugestii pentru termeni similari dintre care internautii pot alege.

Potrivit CNN, functia va fi disponibila in peste 50 de limbi straine pentru utilizatorii Google, in timp ce persoanele care folosesc Google Docs vor avea aceasta optiune in doar 20 de limbi.

Xiangye Xiao, Product Manager Google, a spus, intr-un articol publicat pe blog, ca optiunea pentru scrisul de mana va face ca internetul sa fie utilizat mult mai usor de oamenii din intreaga lume. De asemenea, el a subliniat ca acesta este un efort de "a sparge" barierele intre diversele limbi.

Pentru a testa functia, utilizatorii trebuie sa intre in setarile generale ale Gmail sau Google Docs, sa apese butonul care indica toate optiunile privind limba. Apoi, utilizatorul va trebui sa selecteze casuta in care scrie "Activeaza functia de introducere" si va aparea o lista cu toate tipurile de tastatura pe care Google le detine. Limbile straine care au alaturi o imagine a unui creion sunt cele care pot fi folosite pentru optiunea "scris de mana".

Citeste si:
INCREDIBIL. Foarte multi nemti, NOSTALGICI dupa marca germana
Bundesbank: 12,6 MLD. de...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri