Apple a ajuns la o influență atât de mare în rândul generației Z din Statele Unite ale Americii, încât tinerii se tem să nu fie victime ale excluziunii sociale pentru că nu sunt utilizatori de iPhone, scrie publicatia Financial Times.

Astfel de temeri nu fac decât să ajute Apple să câștige o cotă de piață mai mare în rândul multiplelor linii de business pe care le are, notează sursa citată. Generația Z, care se referă la cei născuți după 1996, reprezintă în jur de 34% din totalul deținătorilor de telefoane iPhone în Statele Unite ale Americii, în timp ce Samsung are o cotă de 10%.

Acest trend explică cum Apple a ajuns să aibă o cotă de piață, luând în considerare utilizatorii de toate vârstele, de 50% în 2022, cu o creștere de 15% față de 2019. În cazul generațiilor mai în vârstă, raportul dintre utilizatorii de Android și iOS este relativ egal.

Odată cu achiziția unui iPhone, utilizatorii intră într-un ecosistem care-i impulsionează să cumpere și alte dispozitive Apple. Conform macrumors.com, care citează o cercetare realizată de Canalys, pentru fiecare 100 de iPhone-uri vândute de Apple la nivel global, sunt vândute și 26 de iPad-uri, 17 Apple Watch și 35 de perechi de căști AirPod.

Cercetătorii care oferă consultanță companiilor în ceea ce privește preferințele generației Z, menționează că aceștia petrec cel mai mult timp online pe smartphone-uri, în jur de 6 ore pe zi.

Cele mai frecvente situații în care tinerii utilizatori de Android se simt exclusi din interacțiunile sociale cu cei de vârsta lor care au iPhone apar ca urmare a faptului că nu au aplicația iMessage, prin care aceștia comunică.

Sursa foto: sergey causelove / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri