Cum vă construiți afacerea online?

Cum vă construiți afacerea online?

Cuprins Articol:

Construirea unei afaceri online este mai mult decât o variantă confortabilă de a crește un business este, mai degrabă o necesitate. Mediul digital este la prima vedere copleșitor, dar cu instrumentele numeroase puse la dispoziție de platformele specializate, vă puteți transforma visul în realitate. În acest articol veți descoperi cum să abordați primele etape ale construirii unei afaceri online, prin crearea unui magazin virtual, a unei pagini de Facebook sau a unui landing page captivant.

Cum începeți? Alegeți o platformă online pentru realizarea site-ului

Un studiu realizat de iSense Solutions în 2023, ne arată că peste 60% dintre români aleg să cumpere online de pe site-uri care oferă experiențe fluide și sigure, ceea ce face realizarea unei platforme cu toate elementele de siguranță să fie un proces ce necesită toată atenția din partea dumneavoastră.

Primul pas pe care trebuie să-l faceți pentru a intra în mediul digital este să alegeți o platformă cu multiple funcționalități pentru a vă crea magazinul virtual sau pagina de prezentare. WebWave vă oferă acces la instrumentele de care aveți nevoie pentru a realiza elementul principal de expunere în online. Platforma este concepută pentru a simplifica întregul proces și oferă instrumente de design și funcționalități complete pentru administrare ușoară a site-ului. Aveți acces la șabloane ce pot fi personalizate, funcții de proiectare, WebWave AI și multe alte instrumente utile ce vă pot ajuta să creați site-ul perfect pentru afacerea dumneavoastră.

Un site bine structurat este un spațiu virtual ce oferă clienților șansa de a interacționa cu produsele și serviciile oferite. Estetica atrăgătoare, designul responsive, funcționalitate butoanelor, navigarea confortabilă și expunerea informațiilor sunt doar câteva dintre aspectele pe care trebuie să le verificați pentru a vă asigura că site-ul este optimizat din punct de vedere al vitezei de încărcare, ușurinței de utilizare pe dispozitive mobile și protecției datelor personale.

Pagina de Facebook și rolul ei în dezvoltarea afacerii online

Prezența pe rețelele de socializare nu este un moft, ci o necesitate! Facebook este în continuare cea mai utilizată rețea socială în România și are peste 12 milioane de utilizatori activi, deci oferă o rampă de lansare excelentă pentru orice afacere. Crearea unui site cu pagina de FB integrată, vă asigură încredere și vă permite să ajungeți la un public larg, dar nișat. Pagina de socializare a afaceri vă oferă oportunitatea de a crea o comunitate loială în jurul brandului.

Aceasta nu trebuie să fie doar un simplu cont; ea trebuie să reflecte valorile afacerii. Conținutul postat ar trebui să fie variat, să includă informații despre produse/servicii, povești, imagini captivante și testimoniale ale clienților. Agenția de marketing MTH Digital a realizat un studiu care arată că afacerile care postează conținut interactiv au șanse cu 25% mai mari să-și crească audiența și să convertească urmăritorii în clienți fideli.

Facebook Ads este un alt instrument eficient cu care puteți crea campanii publicitare bine segmentate, care să ajungă direct la persoanele interesate de produsele sau serviciile pe care le oferiți. Algoritmii FB vă permit să obțineți informații valoroase despre comportamentul utilizatorilor. Datele la care aveți acces sunt utile pentru optimizarea din mers a strategiei de vânzare.

Landing page-ul - cum să atrageți clienții?

Landing page-ul are scopul de a converti și de a transforma vizitatorii curioși în clienți fideli. Conform unui raport Hotjar publicat în 2022, paginile de destinație structurate clar, cu design-uri atractive și apeluri la acțiune bine poziționate, au o rată de conversie cu până la 40% mai mare decât paginile neoptimizate. WebWave vă oferă acces la numeroase tool-uri cu ajutorul cărora puteți să construiți un landing page coerent. Primul aspect de care trebuie să țineți cont este claritatea mesajului. Clienții trebuie să înțeleagă imediat ce oferiți și de ce ar trebui să aleagă produsul sau serviciul dumneavoastră. Un landing page bine realizat trebuie să dețină: design minimalist, titluri bine definite, imagini de calitate, mărturii, studii de caz relevante, buton de cumpărare sau un formular de contact simplu. Toate acestea pot întări credibilitatea afacerii.

Succesul online este influențat de modul în care expuneți afacerea și cât de bine construiți fundația online. Alegeți o platformă care să va faciliteze crearea unui site impecabil, creați o pagina de Facebook relevantă și un landing page captivant pentru a vă face cunoscută afacerea. Țineți minte, acestea sunt primele pietre de temelie. Gândiți strategia de optimizare și analizați tendințele pieței, așa puteți atinge succesul dorit.

Foto arhiva proprie

Personalizate pentru tine