10 Iulie 2009
Cum arata lista prioritatilor noului sef al Orange Romania
Thierry Millet, noul CEO al Orange Romania, urmareste sa atinga un nou nivel de performanta a companiei si, in acest sens, si-a stabilit prioritatile, care urmeaza a fi implementate si dezvaluite treptat.
Orange Romania, unul din cele mai importante business-uri ale companiei la nivel global
Conform lui Millet, business-ul Orange la nivelul Romaniei se va inspira din cel al intregului grup.
"Desi trecem prin provocari legate de criza economica, vom continua sa investim aici", a spus Millet. In cei 11 ani de cand Orange este prezenta pe piata locala, au fost investiti circa 1,6 miliarde euro. Procentul anual al investitiilor realizate in 2008 a reprezentat 13% din totalul veniturilor obtinute, insa in acest an va inregistra o contractie, a spus Olaf Swantee (foto), SEVP and global leader of Orange mobile.
Comentand numirea lui Millet in pozitia de CEO, Swantee a declarat ca experienta internationala, precum si cunoasterea aprofundata a pietei romanesti (Thierry Millet lucreaza de 7 ani pentru Orange in Romania), au facut ca acesta sa reprezinte cea mai potrivita alegere pentru sefia companiei.
Programul de franciza si dezvoltarea online
"Clientii au asteptari mari din partea Orange, in ceea ce priveste competitivitatea si valoarea serviciilor, iar inovatia este esentiala pentru a indeplini si depasi asteptarile acestora. Pentru a atinge acest obiectiv ne vom adapta modelul operational. Lansarea programului de franciza in luna martie si dezvoltarile online recente sunt exemple relevante ale initiativelor de transformare care vor determina succesul nostru acum si in viitor", a declarat Thierry Millet (foto), noul CEO al Orange Romania.
Strategia actualului sef al Orange Romania implica optimizarea distributiei, dezvoltarea serviciilor online si diversificarea ofertei, lucruri care, in final, vor duce la dezvoltarea companiei si ii vor oferi acesteia o mai buna pozitionare pe piata.
"In prezent, suntem numarul 1 in Romania. Dar nu ne oprim aici, continuam sa inovam pentru ca vrem sa ne pastram pozitia si sa devenim mai buni de atat", a spus Olaf Swantee, prezent la conferinta de presa care a anuntat oficial numirea noului CEO al companiei la nivel local.
Potrivit lui Millet, Orange are in prezent doua milioane de utilizatori de Internet mobil din segmentul corporate, iar in viitorul apropiat, compania tinteste o mai mare penetrare a segmentului rezidential, prin Internetul fix, pentru care s-a semnat un parteneriat cu retailerul eMag, prin care acesta ofera clientilor sai produse hardware Internet de la Orange.
In serviciile fixe, Orange va investi in momentul in care regulatorii le vor permite acest lucru. "Cand vom beneficia de conditii potrivite, atunci vom intra si pe acest segment. Dar va vom tine la curent", a mai spus Swantee.
Orange vrea sa angajeze 300 de specialisti
Potrivit lui Olaf Swantee, Orange urmareste sa optimizeze reteaua de distributie pe piata locala, de care este foarte interesat, si, totodata, doreste nelimitarea gamei de servicii furnizate la nivelul tarii noastre, exclusiv la cele de telefonie mobila.
Cat despre restul prioritatilor lui Millet in Romania, acestea vor fi dezvaluite pe parcurs, in functie de durata de realizare a lor.
"Eu am in plan realizarea mai multor lucruri. Avem o lista cu 10 initiative, insa nu le pot dezvalui acum. Acest lucru il voi face treptat, de fiecare data cand vom mai duce la capat una din initiative", a spus Millet.
Chiar daca operatorul de telefonie trece printr-un moment greu, din cauza crizei economice, noul sef al Orange spune ca trimestrul doi se vede mai bun decat anteriorul, cand compania a inregistrat venituri in scadere cu 14,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 264 milioane euro.