29 Octombrie 2009

Domo vrea sa fie numarul unu pe piata locala de retail electro IT



Domo, al treilea jucator de pe piata locala de retail electro IT, si-a pus la punct de la inceputul acestui an o strategie de optimizare prin care estimeaza ca isi poate atinge obiectivul de a fi numarul unu pe piata de profil din Romania.

"Strategia de optimizare pe care o aplicam de la inceputul anului are rezultatele dorite, putand fi astfel prezenti in cele mai importante locatii care se deschid in acest sfarsit de an. In acest fel ne putem atinge obiectivul principal, acela de a fi numarul unu pe piata din Romania", a declarat Lorand Szarvadi, CEO Domo Retail.

Dupa cifra de afaceri realizata in trimestrul al treilea al acestui an, in valoare de 43,4 milioane euro, Domo este lider pe piata de electronice, electrocasnice si IT&C.

In 29 octombrie, cel mai nou magazin Domo (care are 900 mp) isi deschide portile in interiorul complexului comercial AFI Palace Cotroceni.

Aceasta deschidere vine dupa inaugurarea magazinului cu numarul 125 din reteaua Domo, in data de 28 octombrie, in Oradea, in galeriile Real 2 – care constituie un vad comercial important.

Citeste care sunt cele mai noi informatii referitoare la Domo

- Magazinul cu numarul 10 din reteaua Winmarkt;

- Partener de distributie pentru producatorul rus de solutii de securitate pentru computere Kaspersky;

- Optimism: Domo vede afaceri in crestere cu 15%.



Citeste si