19 Noiembrie 2009

UPC targeteaza IMM-urile prin reduceri de pana la 42%



UPC Romania, unul dintre principalii operatori telecom pe piata locala lanseaza pentru clientii din companiile mici si mijlocii o promotie care include reduceri de pana la 42% pentru pachetele four-play (internet, telefonie fixa, televiziune si servicii de hosting) la aproximativ o luna dupa ce a redus cu intre 30 si 50% preturile pentru clientii de business care opteaza pentru pachetele de minute preplatite disponibile catre retele nationale fixe si mobile.
Noile pachete UPC Business, divizia de business a operatorului, contin servicii de internet cu viteza de descarcare de pana la 24 Mbps, telefonie fixa cu pana la 1.000 de minute incluse catre destinatii nationale fixe si serviciile gratuite de hosting de 1 GB (5 euro) si televiziune.

Pentru clientii care doresc sa-si adauge in pachetul four-play un spatiu de hosting mai mare, UPC ofera serviciile de Hosting de 2 GB, la un pret de 10 euro, 4 GB si, la 15 euro si, respectiv, 8 GB la 20 euro/luna.

"Am creat o oferta flexibila, care sa raspunda nevoilor de comunicatii ale noilor clienti UPC Business din zona IMM. Este o promotie prin care incercam sa incurajam acest sector, oferind preturi pentru pachetele de servicii four-play cu pana la 42% mai mici fata de oferta precedenta - in functie de combinatia four-play aleasa - si care ofera in plus cateva avantaje. Este vorba despre spatiul de Hosting de 1 GB oferit gratuit, preturi mai mici pentru serviciile de Internet si telefonie si, nu in ultimul rand, patru servicii de comunicatii pe o singura factura", a declarat Mihai Struteanu, directorul diviziei UPC Business.

Oferta este valabila din data de 9 noiembrie la nivel national si poate fi accesata prin toate canalele dedicate de vanzari, telesales si parteneri UPC.

Exemple pachete 4 Play Business (recomandare UPC)



Operatorul cu afaceri de 137,6 milioane de euro si pierderi de circa 100 de milioane de euro anul trecut a inregistrat la finalul primelor noua luni din 2009 prima crestere a veniturilor din ultimii doi ani datorita majorarilor sustinute a numarului de clienti la internet, telefonie fixa si televiziune digitala prin satelit, dar mai ales datorita atragerii unui numar tot mai important de utilizatori pentru serviciile de televiziune prin cablu digital.

Citeste si: De ce devine zona de business tot mai atractiva pentru operatorii telecom?



Citeste si