6 Ianuarie 2010

Ce tinte are furnizorul de solutii informatice IIRUC Service pentru 2010?



Anul trecut, furnizorul de solutii informatice IIRUC Service si-a marit portofoliul de clienti cu 5% fata de anul precedent, cresterea datorandu-se dezvoltarii serviciilor de outsourcing si a celor integrate de IT&C, printre cele mai cautate in aceasta perioada. Pentru 2010, compania tinteste cresterea numarului de clienti pentru fiecare divizie in parte, atat in retail, cat si in serviciile integrate de IT.
“Spre exemplu, in outsourcing, avem in vedere companii care au repartizare nationala, cum ar fi bancile, farmaciile, hipermarket-urile, firmele de telecomunicatii sau IT, agentiile nationale si ministerele”, a explicat Calin Rangu (foto), directorul general al IIRUC.

Targetul de clienti ai IIRUC Service este dat de cele doua divizii de business pe care le are compania, servicii corporate pentru firme si servicii de tip retail pentru IMM-uri.

Prima divizie de servicii, unde IIRUC lucreaza cu companii mari, include Field Service Support, Client Management, Operatiuni IT, Furnizare Software si Hardware, Infrastructura Centrelor de Date, Securitatea Datelor, Servicii Terminale Bancare si Managementul Documentelor si al printarii, iar a doua linie de servicii, cea adresata IMM-urilor, include furnizarea de servicii integrate, echipamente IT, solutii fiscale, solutii de plati si altele.

In 2009, aproximativ 40% din afacerile companiei au provenit din sectorul IMM-urilor. “Numarul mare de clienti iti asigura o stabilitate importanta in perioadele de criza. Zona de IMM este foarte importanta in acest caz, actionand ca o zona de retail pentru noi”, arata Rangu.

IIRUC Service, afaceri de 10 mil. euro in 2009

IIRUC lucreaza cu IMM-urile pentru servicii de outsourcing, furnizare de solutii IT integrate, echipamente IT, solutii fiscale si de plati si are un portofoliu de peste 15.000 de companii pentru care ofera service, asigura mentenanta produselor etc.

Desi directorul companiei se asteapta ca primele sase luni din 2010 sa fie foarte dificile, el sustine ca IIRUC va continua sa faca ceea ce si-a propus si ceea ce a facut, de fapt, si pana acum.

“Piata este destul de inghetata, cererea a scazut simtitor, iar oferta este mult mai mare. Normal ca aceasta situatie creeaza o presiune apreciabila, multe firme neputand sa o suporte. Insa IIRUC Service nu intampina astfel de probleme”, spune Rangu.

Actionand pe o piata dinamica, intr-un context economic dificil, compania si-a propus sa consolideze diviziile de afaceri din cadrul IIRUC in acest nou an si sa se concentreze pe noul model de business, de tip contractor general, pentru care are deja “trei clienti mari” cu care lucreaza.

IIRUC Service este parte a grupului austriac Raiffeisen Informatik. In 2008 a inregistrat o cifra de afaceri de 7,8 milioane euro, in crestere cu 34% fata de anul precedent, iar in 2009 a avut afaceri de circa 10 milioane euro. Evolutia pozitiva s-a datorat majoritar cresterii cererii pe segmental serviciilor de outsourcing.

Venituri de 6,4 mil. euro din servicii corporate la 10 luni



Citeste si