Jon Jacobs isi imagineaza ca poate obtine intr-un an venituri de peste 1.6 milioane $ si asta cu o investitie de 100.000$ in ceva ce exista doar pe taramul virtual.
Jacobs, un producator independent de film, a investit recent 100.000$ intr-o statie spatiala virtuala in jocul online "Project Entropia". El considera ca bogatele terenuri de vanzatoare, cluburile de noapte si spatiile de cazare ale noii sale proprietati ii vor aduce mult mai multi bani decat investitia facuta.

Desi unii ar putea considera o mare nebunie investirea banilor pentru un Ferrari in ceva ce ar putea sa nu aiba nici o valoare in cazul in care "Project Entropia" se va opri, Jacobs se simte in siguranta.
El a explicat si de ce se simte in siguranta: o insula din "Project Entropia" care s-a vandut anul trecut pentru 26.500$ a meritat investitia.
"Au fost inca opt cumparatori seriosi (pentru statia spatiala)", a spus Jacobs. "Tipul care a cheltuit 26.500$ pentru acea insula, a incercat sa cumpere si aceasta proprietate pentru 100.000$. De ce? El cunoaste mai bine decat orice nivelul investitiei" si profitabilitatea acesteia.

"Project Entropia este un joc online care a atras mai mult de 300.000 de jucatori in "universul sau virtual cu o economie reala". Jucatorii navigheaza pe recent descoperita planeta Calypso si lucreaza pentru a construi o noua societate. In calatoria lor, acestia aduna resurse, vanzeaza monstri si dezvolta si conduc proprietati imobiliare.
Jacobs intentioneaza sa faca bani prin deschiderea proprietatii sale pentru vanatori de monstri, care pot ucide cu usurinta jucatorii, dar care uneori sunt invinsi, valorand 500$ in bani reali. De asemenea, el intentioneaza sa atraga vanatorii cu DJ de top care sa fie platiti pentru prestatiile lor de catre vanatori.

Deoarece Jacobs a vazut recuperarea rapida a investitiei facute pentru insula de 26.500$, el crede ca proprietatea in "Project Entropia" ar putea fi un loc mult mai bun de a investi banii decat in proprietatile imobiliare din lumea reala.

"De fapt am investit intr-o proprietate comuna in South Beach (Miami)", a spus Jacobs. "Dar au venit uraganele. Cand a trecut primul, m-am speriat si mi-am retras banii. Mi-am pierdut increderea in economia americana si am simtit ca lumea virtuala ofera mai multe oportunitati".
Mai mult, el a spus ca si-a vandut casa sa din Miami si a utilizat o mare parte din bani pentru a plati statia spatiala vituala. Restul de bani a provenit din cei 35.000$ castigati in "Project Entropia" in ultimii cativa ani, din taxele colectate de la vanatorii de pe o mica insula destinuta deja de el si din vanzarea de bunuri virtuale.

"Project Entropia" nu este singurul joc pentru care membrii sai platesc mii de dolari pentru proprietati imobiliare. "Second-Life" - o lume virtuala infinita ai carei jucatori pot crea tot ce isi pot imagina si pot vinde terenuri, masini, haine si orice altceva - a castigat si el o anumita cota din piata.

Dar nici un joc nu a inregistrat o suma asa de mare ca cea cheltuita in "Project Entropia", multi chiar intrebandu-se daca achizitia de 100.000$ este reala.

"Cumparatorul se numeste Jon Jacobs. Acesta seamana cu un nume fals - exista chiar un cantec pentru copii in care se pomeneste acest nume", a scris un comentator numit Skeptical intr-o postare despre vanzare pe blog-ul lumii virtuale Tera Nova. "Este posibil sa fie o tactica publicitara a "Project Entropia".

Editorul jocului nu a fost disponibil pentru comentarii, dar a spus intr-o declaratie ca vanzarea a fost legala.

"Vanzarea proprietatii spatiale, incheiata dupa o licitatie finala care a durat 3 zile, si succesul imens al Treasure Insland arata ca investiitile in lumea virtuala au explodat", a spus Marco Behrmann, director de relatii al editorului "Project Entropia", MindArk.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri