Compania farmaceutica Roche, cu sediul in Elvetia, prezenta si pe plan local, a inregistrat in 2011 o crestere de 2% a vanzarilor globale, pana la 42,5 miliarde de franci elvetieni (cca 35,2 mld. euro).
Divizia de farmaceutice a companiei a crescut cu 1% ca vanzari (excluzand Tamiflu - medicament contra gripei), pana la 32,79 de miliarde de franci elvetieni.

In privinta diviziei de diagnostice (aparatura de diagnostic) a Roche, vanzarile s-au ridicat in 2011 la 9,73 de miliarde de franci elvetieni, cu 6% mai mult decat in 2010.

„Ne-am atins tintele prognozate de vanzari pentru anul 2011 si am inregistrat progrese in dezvoltarea de noi entitati moleculare care, impreuna cu cele 17 studii clinice aflate in faze finale, reprezinta o baza solida pentru companie in dezvoltarea de produse inovative", a declarat Severin Schwan, CEO al Roche.

Crestere de sub 10% pentru divizia de farmaceutice in 2012

Grupul estimeaza ca in 2012 vanzarile sale de farmaceutice vor creste cu un procent de o singura cifra (sub 10%), in moneda locala (franci elvetieni).

„Este de asteptat ca vanzarile diviziei de farmaceutice sa creasca intr-un ritm mai accelerat datorita consolidarii de produse, dar si lansarii de noi medicamente", se precizeaza intr-un comunicat de presa emis de companie.

Cat despre divizia de diagnostice, cresterea estimata este peste media pietei.

La sfarsitul anului 2010, grupul Roche a raportat vanzari in valoare totala de 47,5 miliarde de franci elvetieni.

Cu sediul la Basel, in Elvetia, Roche este una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume.

Roche a intrat pe piata locala de diagnostice in 2009, prin achizitionarea unui jucator local. Divizia de farmaceutice este prezenta in Romania inca de la inceputul anilor 2000.



Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri