Profitul net al PepsiCo, cel mai mare producator de snacksuri la nivel mondial, a scazut cu 21% in trimestrul al doilea, la 1,49 miliarde de dolari, de la 1,89 miliarde de dolari in urma cu un an, dupa ce compania a majorat preturile, si a fost sub asteptarile analistilor, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.

Directorul general Indra Nooyi a majorat cu 4% preturile produselor companiei, la nivel mondial, dupa o crestere de 5% efectuata in primele trei luni ale acestui an.

Nooyi a marit totodata cheltuielile media cu peste 40%, pentru promovarea unor branduri precum Doritos, Mountain Dew si Pepsi-Cola, dupa incetinirea cresterii profitului, anul trecut.

"PepsiCo lucreaza pentru readucerea afacerilor la un nivel decent. Traiectoria continua sa fie pozitiva pentru operatiunile de baza", a declarat John Faucher, analist la JPMorgan Chase in New York.

Vanzarile au coborat in trimestrul al doilea cu 2,2%, la 16,5 miliarde de dolari, dupa ce compania a efectuat schimbari de franciza la operatiunile de imbuteliere din China si Mexic.

Volumul vanzarilor a urcat cu 6% in cazul snacksurilor si cu 1% in privinta bauturilor.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea International »



Citeste si
China analizeaza interzicerea masinilor pe benzina in anumite regiuni