Retailerul britanic Tesco, prima companie care si-a deschis un magazin online de unde consumatorii isi pot achizitiona produsele alimentare, mai face un pas inaintea competitiei si lanseaza propria tableta, desinata intregii familii, scrie Engadged.com.

In era digitala consumatorii comunica, lucreaza, invata, cauta si consuma diferit, iar Tesco si-a adaptat afacerea in conformitate cu noile tendinte – a lansat primul magazin online al unui retailer de alimente din Marea Britanie si a fost prima companie care a oferit consumatorilor sud-coreeni ocazia de a-si achizitiona produsele utilizand telefoanele mobile.

Ultima lansare consta intr-o tableta cu o diagonala de 7 inci, care poate fi achizitionata pentru pretul de 140 de euro sau la un pret mai mic de catre abonatii Tesco.

Compania, care are peste 20 de milioane de clienti, a lucrat la acest proiect cu un producator chinez care colaboreaza cu nume precum Microsoft, HP, Blackberry si Sony.

“Tableta Hudl este un instrument accesibil pentru intreaga familie. A fi online a devenit deosebit de important pentru membrii unei familii si chiar daca vanzarile de tablete sunt in crestere, utilizarea lor este in continuare destul de limitata. Revolutia digitala ar trebui sa fie pentru cei multi, nu pentru putini”, spune Philip Clarke, CEO al Tesco.

Retail jobs

Potrivit OFCOM, trei sferturi din gospodariile britanice nu detin o tableta. Datele oferite de Tesco arata ca multi dintre consumatori considera aceasta tehnologie prea scumpa sau de natura sa intimideze.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri