Metro intra pe bursa din Rusia: listare de miliarde de euro

Metro, cel mai mare retailer german, a anuntat ca intentioneaza sa listeze la bursa in prima jumatate a acestui an pana la 25% din actiunile diviziei Cash & Carry din Rusia, evaluata de analisti la 7 miliarde euro, fondurile atrase urmand sa finanteze extinderea companiei, transmite Bloomberg, potrivit Mediafax.

Divizia rusa a Metro va fi listata la Londra si va permite companiei sa se extinda si sa-si consolideze situatia financiara, a declarat intr-un comunicat directorul general al Metro, Olaf Koch.

Rusia va deveni cea mai mare piata de retail din Europa pana in 2018, iar lanturile de magazine se extind agresiv pentru a acoperi cat mai mult din cea mai mare tara din lume ca suprafata, potrivit datelor companiei de cercetare Euromonitor, citate de Bloomberg.

Mai multi retaileri din Rusia cauta pe bursa finantare pentru planurile de extindere. Surse apropiate companiilor sustin ca Detsky Mir si Lenta, doua dintre cele mai mari lanturi de magazine din tara, vor sa se listeze la bursa.

Analistii financiari anticipeaza ca listarea diviziei Metro va atrage cerere substantiala din partea investitorilor.

Citeste si:
Un român preia conducerea METRO Cash & Carry în România
Adrian Ariciu preia funcția...

Grupul german a anuntat in luna iunie ca intentioneaza sa investeasca 750 milioane de dolari in Rusia in urmatorii cinci ani.

Metro are aproximativ 70 de magazine Cash & Carry in Rusia, cu vandari de 4,1 miliarde euro in 2012. La nivel global, veniturile Metro au fost de 66,7 miliarde euro in acelasi an.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri