4 August 2014

Doi fosti executivi ai McDonald’s revolutioneaza ideea de fast-food cu quinoa sau kale



Mike Roberts, fostul presedinte al McDonald’s, si Mike Donahue, fostul sef al comunicarii pentru McDonald’s SUA, au lansat un lant de restaurante numit Lyfe Kitchen unde comercializeaza produse pe baza de legume precum kale sau pseudocereale precum quinoa sau alte ingredient scumpe, scrie Business Insider.

Reteaua are in prezent 10 locatii, iar planurile vizeaza deschiderea a peste 250 de restaurante in urmatorii cinci ani. Lyfe Kitchen este prezent in California, Texas, Colorado, Illinois si Nevada. Orice fel de mancare nu trece de 600 de calorii, iar valoarea medie a unui bon este cuprinsa intre 4 si 14 dolari.

De asemenea, designul restaurantelor este unul inedit, clientii gasind aici gradini interioare cu legume si mirodenii sau mese realizate din bambus. In plus, pot servi vin direct din butoi sau bere organica. Pentru clientii care prefera sortimentele din carne, restaurantul ofera carne de vita si pui crescut in curte. In plus, exista optiuni pentru vegetarieni, vegani sau produse fara gluten.

“Restaurantele de acest timp, care se concentreaza pe servirea rapida a unor feluri de mancare sanatoasa, vor avea cea mai mare crestere din industria HoReCa in perioada urmatoare. Vor beneficia de atentia a doua categorii de consumatori – cei care isi schimba obiceiurile de alimentatie si tinerii care cauta din ce in ce mai mult mancare proaspata, convenabila ca pret si de calitate”, afirma un analist in cadrul NPD Group.

McDonald's a inceput inca din 2011 sa faca loc in meniu unor produse mai sanatoase. Astfel, produsele din Happy Meal, adresate copiilor, au continut si felii de mar, o portie mai mica de cartofi prajiti si bauturi precum ciocolata cu lapte ce contine 1% grasime.

Sursa foto: Lyfe Kitchen, Shutterstock.com



Citeste si