Cea mai deprimanta cafenea Starbucks: arata ca o inchisoare

Desi, de regula, lantul american de cafenele Starbucks este recunoscut pentru inventivitatea sa la nivel de design al locatiilor, ultima cafenea deschisa in Los Angeles a fost imediat catalogata drept cea mai “deprimanta” din America, scrie BusinessInsider.

Cafeneaua, localizata intr-un cartier din Los Angeles, nu reprezinta mai mult decat o fereastra tipica de drive-thru si o toaleta. In interior nu sunt scaune, doar cateva mese dispuse intr-o zona restransa din cafenea. Desi au trecut doar doua saptamani de la deschidere, fanii Starbucks au postat pe retelele de socializare doar termeni precum “grotesc”, “sumbru” sau “insultator” facand referire la aceasta cafenea, pe care o asociaza cu o inchisoare.

“Am fost poate in aproape 100 de cafenele Starbucks de pe tot teritoriul SUA, insa nu am vazut niciuna sa arate macar pe jumatate de urat precum asta”, a comentat un client.

Starbucks

Locuitorii din acel cartier au primit promisiuni pentru o locatie cu 30 de locuri in interior, insa planurile nu s-au materializat. “Aceasta este cea mai rea locatie Starbucks din lume. Unde este caldura locului? Unde este interactiunea dintre angajati si consumatori? Aceasta cafenea nu este altceva decat o inchisoare”, a mai spus un localnic.

Citeste si:
Vrei un mini coffee shop? Afla cum poti deveni francizat Coffee 2 Go
Coffee 2 Go vrea sa se...

Printre reclamatii se regaseste si faptul ca locatia nu are un meniu la intrare. Nemultumirea locuitorilor este amplificata si de promisiunea companiei de a construi cafenele “care sa reflecte caracterul unic al cartierelor in care sunt deschise”.

Gigantul american detine in prezent peste 20.100 de locatii la nivel global. Starbucks a cumparat compania Teavana anul trecut intr-o tranzactie evaluata la 626 mil. dolari.

Sursa foto: Todd Johnson, Twitter
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri