Moscova denunta "cenzura politica" in Republica Moldova, dupa interzicerea unor posturi TV rusesti

Ministerul rus de Externe a denuntat marti decizia Republicii Moldova de a interzice unele posturi de televiziune rusesti, actiune clasificata ca "cenzura politica", relateaza Moscow Times, in editia electronica.

"Devine tot mai dificil sa auzi voci care exprima puncte de vedere alternative" la cele oferite de presa occidentala, in timp ce R.Moldova a urmat exemplul Ucrainei si a restrictionat posturile de televiziune rusesti. "Nu putem privi decizia Consiliului pentru Coordonarea Transmisiei Radio si de Televiziune de a restrictiona emisia posturilor de televiziune Canal 1, NTV si Rossia-RTR decat ca pe o cenzura politica si o incalcare grava a dreptului la libertate", se arata in declaratie, potrivit Mediafax.

Afirmand ca decizia Guvernului moldovean contravine Conventiei Europene a Drepturilor Omului, "care a trasat limitele libertatii de exprimare", ministerul sustine ca "scopul real al interzicerii este reducerea cererii (din partea publicului moldovean) de informatie rusa".

In iulie, Republica Moldova a interzis emisia postului rus de televiziune Rossia-24. Ucraina a interzis, de asmenea, cateva canale rusesti de la inceputul conflictului din aceasta tara, afirmand ca posturile rusesti dezinformeaza.

Citeste si:
Vladimir Jirinovski amenință Republica Moldova cu „o baie de sânge”
Moscova continuă atacurile...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri