24 Noiembrie 2014

Heineken aduce in Europa primul dozator de bere pentru acasa



Heineken, cel mai mare producator de bere la nivel mondial, spera sa deschida portofelele consumatorilor de bere in perioada Sarbatorilor de iarna si lanseaza un dozator de bere destinat consumului acasa, scrie Businessweek.

Pentru moment, dozatorul de bere este disponibil in patru tari din Europa si costa 250 de euro. Produsul va fi lansat anul viitor si in Marea Britanie. Dozatorul a fost construit in parteneriat cu firma de electrocasnice Krups si are o capacitate de stocare de 2 litri de bere, la o temperatura de 2 grade Celsius.

Miscarea vine intr-o perioada in care consumul de bere a scazut, cu o contractie anuala de 1,7% la nivelul Europei in ultimii 5 ani, potrivit datelor Euromonitor.

In timp ce volumele de bere din segmentul de masa sunt in scadere, vanzarile de branduri premium precum Affligem sau Desperados au crescut in portofoliul Heineken.

In Romania, volumul pietei berii a atins doar 7,3 milioane hl pe primele sase luni ale anului, in scadere cu aproximativ 9% fata de cel inregistrat in aceeasi perioada din 2013. Consumul pe cap de locuitor a atins valoarea de 81 de litri, in linie cu cel din 2005-2006, cand romanii consumau in jur de 84 de litri de bere. Valoarea este net inferioara fata de nivelul record atins in 2008, de 99 de litri per capita, in timp ce consumul de bere era de 20,2 milioane de hectolitri.

Compania este prezenta pe piata locala prin brandurile Heineken, Ciuc Premium, Ciuc 0.0, Ciuc Natur Radler, Silva, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Non-Alcoholic, Neumarkt, Bucegi, Affligem (import), Desperados (import), Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita si Hategana. Producatorul detine 4 fabrici in Romania, la Miercurea-Ciuc, Constanta, Craiova si Targu- Mures si peste 1.100 angajati.



Citeste si