Yildiz Holding, una dintre cele mai mari companii de produse alimentare din regiunea Europei Centrale si de Est, Orientului Mijlociu si Africii, a reunit activitatile sale de baza, producatoare de biscuiti, ciocolata si dulciuri, Godiva Chocolatier, United Biscuits, Ulker si DeMet's Candy Company, pentru a forma o noua companie de nivel mondial, "pladis".

Noua entitate reuneste brand-uri recunoscute pe plan international precum Godiva (brand de ciocolata premium), McVitie's (brand de biscuiti cu traditie in Marea Britanie si Europa), si Ulker (brand lider in domeniul biscuitilor si dulciurilor in Turcia si Orientul Mijlociu). Impreuna, acestea formeaza un business in valoare de 5,2 miliarde de dolari.

Cu 36 de fabrici in 13 tari, grupul pladis va avea 26.000 de angajati si va fi condus de o echipa de management formata din Cem Karakas, CEO, si Ali Ulker, vicepresedinte, care se va concentra pe inovatie si calitate. Compania va opera la nivel regional, fiecare regiune fiind responsabila pentru activitatile de productie si comerciale ale intregului portofoliu de brand-uri pladis.

Yildiz Holding este o companie de produse alimentare de nivel global, axata pe dulciuri si biscuiti, cu peste 320 de branduri in peste 40 de categorii diferite si care are in jur de 50.000 de angajati la nivel global. Cu venituri de 12 miliarde de dolari, Yildiz are 77 de fabrici in 14 tari si exporta produse catre mai mult de 100 de tari.

Biscuiti vanduti de Kaufland,...
Citeste si: Biscuiti produsi in Teleorman, retrasi de la vanzare

Sursa foto: Leonard Zhukovsky/ Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea International »



Citeste si
Magazinele ar putea fi obligate sa aiba casa de marcat fara dulciuri