"Efectul Trump"? Starbucks vrea sa angajeze 10.000 de refugiati in cafenelele sale din SUA si alte 74 de tari

Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume, cu sediul in Washington, planuieste sa angajeze 10.000 de refugiati ca raspuns la decizia presedintelui Donald Trump de a inchide granitele SUA pentru sirieni pe termen nelimitat, dar si pentru cetateni din alte state musulmane.

Presedintele american a anuntat zilele trecute ca nu vrea teroristi islamisti in SUA, fapt pentru care le-a interzis cetatenilor sirieni sa intre in tara pe termen nelimitat si cetatenilor din Irak, Iran, Libia, Somalia, Sudan, Siria si Yemen timp de o luna.

In replica, Howard Schultz, CEO-ul Starbucks, a declarat ca vrea sa angajeze 10.000 de refugiati in cafenele lantului din intreaga lume si ca va incepe cu Statele Unite, unde vrea sa atraga imigranti "care au servit trupele americane lucrand ca traducatori si in administratie", potrivit Business Insider.

Schultz a anuntat decizia de a angaja refugiati printr-o scrisoare dedicata partenerilor sai de afaceri. "Sunt peste 65 de milioane de cetateni in lume considerati refugiati de catre ONU si noi planuim sa angajam 10.000 dintre ei in urmatorii cinci ani, in 75 de tari din intreaga lume unde Starbucks are afaceri. Vom incepe sa depunem acest efort aici, in Statele Unite", a scris CEO-ul lantului de cafenele.

Howard Schultz, sustinator al lui Hillary Clinton in campania electorala, a mentionat in scrisoare ca va sprijini si cultivatorii de cafea din Mexic, tara cu care SUA se invecineaza la sud si fata de care Donald Trump a anuntat ca planuieste sa ridice un zid la granita.

Citeste si:
Nestlé lansează pe piața de cafea din România noua gamă de produse...
Nestlé lansează pe piața de...

Lantul american Starbucks are peste 20.000 de cafenele in 65 de tari, iar in Romania a intrat in 2007, unde are 12 cafenele.

Sursa foto: Sorbis / Shutterstock.com
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri