15 Octombrie 2018

Calatorii afectati de intarzierea sau anularea trenurilor ar putea fi despagubiti



Comitetul pentru transport si turism (TRAN) al Parlamentului European vrea sa creasca raspunderea vanzatorilor de bilete de tren.

UE doreste sa reformeze reglementarile privind drepturile pasagerilor in transportul feroviar. Ca urmare a acestor modificari, calatorii ar trebui sa obtina mai multe informatii si ajutor in cazul intarzierilor si al anularilor.

Pe de alta parte, vanzatorii de bilete, care au doar un rol de facilitare, vor avea mai multe responsabilitati, conform deciziei Comisiei pentru transport si turism (TRAN) a Parlamentului European din data de 9 octombrie.

Se estimeaza ca vor cadea in sarcina vanzatorilor de bilete, atat informarea calatorilor cu privire la intarzieri si conexiuni, cat si asigurarea asistentei in caz de intarzieri, cu alte cuvinte, acestia vor trebui sa ofere mese si sa organizeze cazarea la hotel pentru calatorii afectati de intarzieri sau anulari. Toate acestea au fost, pana in prezent, in sarcina companiei feroviare.

Citeste si: Probleme la aeroport? Care sunt drepturile calatorilor cu avionul atunci cand li se pierd bagajele sau cursele au intarziere



Citeste si