Un politician din Mexic vrea sa interzica vanzarea de bere rece pentru a limita consumul de alcool

Un politician local mexican a propus o lege care interzice vanzarea de bere rece in Mexic pentru a limita consumul de alcool, propunere ce a declansat numeroase reactii, uneori batjocoritoare, pe retelele de socializare, relateaza AFP, preluat de Agerpres.

"Daca berea nu este rece, atunci esti nevoit sa o iei acasa, sa o pui in frigider si sa o consumi acasa", a explicat Maria de Lourdes Paz, membru al partidului Morena al presedintelui Andres Manuel Lopez Obrador.

Pentru a realiza acest proiect de lege, alesul local s-a bazat pe un sondaj privind diferitele dependente ale locuitorilor din Mexic. Conform acestui studiu, capitala Ciudad de Mexico "are cea mai mare rata de consum (de alcool) in randul tinerilor".

Cei mai multi dintre acesti tineri consumatori se aprovizioneaza, atunci cand ies cu prietenii, de la numeroasele magazine de cartier din capitala care vand bauturi reci.

Proiectul de lege propune ca acesti comercianti sa vanda bauturile cu un continut de alcool peste 7% la "temperatura camerei".

La auzul propunerii de a bea berea calda, in timp ce capitala se afla in prezent sub un val de caldura, internautii mexicani s-au dezlantuit.

Unii au propus pe Twitter ca popularul tacos sa fie vandut de acum "inghetat" pentru combaterea obezitatii, una dintre problemele majore de sanatate publica din Mexic.

"Cum poti sa interzici berea rece si sa vrei sa legalizezi marijuana?", a mai scris un alt utilizator pe reteaua sociala.

In fata valului de reactii, alesi ai partidului Morena au promis o "revizuire" a acestei propuneri legislative fara o modificare a "fondului".

Sursa foto: Shutterstock
Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri