Un sondaj recent realizat de YouGov si comandat de serviciul de transfer de bani TransferGo, a dezvaluit contradictii puternice in cazul atitudinilor britanicilor cu privire la imigratie si serviciul public de sanatate, NHS. Cercetarea a relevat ca peste jumatate (54%) dintre britanici considera ca imigratia este prea mare. Mai mult decat atat, aproape o treime dintre britanici (32%) spun ca Marea Britanie poate acoperi singura cererea de forta de munca din economie, fara sa fie nevoie de imigranti.

Aceste opinii intra in contradictie cu faptul ca datele NHS, serviciul de sanatate britanic, arata ca 9,5% dintre medici si 6,4% dintre asistenti sunt rezidenti UE. In acest caz, britanicii inteleg contributia pe care imigrantii o aduc la serviciul public de sanatate, 66% fiind de acord ca imigrantii contribuie pozitiv dezvoltarea sistemului de sanatate.

Persoanele in varsta sunt mai susceptibile sa recunoasca contributia imigrantilor la NHS. Cand au fost intrebati daca imigrantii au o contributie pozitiva la serviciul de sanatate, 66% dintre persoanele de peste 65 de ani au spus ca da, comparativ cu doar 53% dintre persoanele cu varsta cuprinsa intre 18 si 24 de ani. Exista, de asemenea, o corelatie intre opiniile politice si atitudinile fata de imigratie si NHS. 80% dintre alegatorii anti Brexit recunosc contributia pozitiva a imigrantilor in cazul NHS, in contrast cu doar 48% dintre alegatorii pro Brexit, conform comunicatului de presa emis de catre TransferGo.

„Cercetarile noastre dovedesc ca vechile stereotipuri despre imigratie nu reusesc sa dispara. Din pacate, prea multe persoane continua sa creada ca piata muncii din Marea Britanie nu are nevoie de imigranti ca sa functioneze corespunzator. Contradictia este ca britanicii recunosc ca, in unele cazuri, precum serviciul public de sanatate, imigrantii aduc o contributie valoroasa in societate. Multi dintre clientii nostri lucreaza in NHS - muncesc din greu, platesc impozite in Marea Britanie si totusi reusesc sa trimita bani acasa celor dragi”, a declarat Daumantas Dvilinskas, CEO TransferGo.

TransferGO se extinde pe noi piete si mareste echipa de management, dupa atingerea pragului de 5 milioane de tranzactii

TransferGo a finalizat peste cinci milioane de tranzactii, iar baza de utilizatori continua sa creasca in fiecare zi cu mii de noi utilizatori. Pentru a sprijini aceasta crestere rapida, compania de remitente a cooptat manageri de la cele mai mari nume din sectorul serviciilor de tehnologie si servicii financiare si si-a lansat serviciul pe noi piete, facand disponibila aplicatia in peste 50 de tari.

Unele dintre aceste noi piete includ Bangladesh, Sri Lanka, Nepal si Indonezia - tari care inregistreaza cresteri uriase ale volumului de remitente. Aceasta lansare pe noi piete urmeaza dupa succesul ofertei pentru comunitatea indiana din Marea Britanie, unde TransferGO a inregistrat o crestere cu 180% a fluxului de bani in ultimele 12 luni.

Ca urmare a acestei extinderi accelerate, TransferGO a cooptat in echipa de management mai multi specialisti. Membrii noi ai echipei de management sunt Simon Moran, Chief Commercial Officer, venit de la Yoyo, cea mai mare platforma de fidelizare din Marea Britanie, Anna Roe, Chief People Officer, care a venit de la Airbnb si Gareth Knight, Chief Growth Officer, cooptat de la Mettrr, furnizor de soft pentru zona corporate.

Citeste si:
TransferGo: Asistam la o revolutie a serviciilor financiare
Daumantas Dvilinskas, CEO...

Sursa foto: 1000 Words / Shuttestock.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea International »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Britanicii nu mai vor imigranti, dar nici sa lucreze in locul lor
Setari Cookie-uri